הכותרת של המאמר הזה, היא מילותיו המדויקות של הארי קלאהאן. מפקח משטרת סן פרנסיסקו, מספר תג 2211.

הוא אמר זאת, באופן ישיר, לתובע המחוזי של העיר, כאשר התובע הודיע לו שהחוטף הפסיכופט, המכנה עצמו העקרב, ישוחרר לאלתר ממאסרו, למרות שהראיות נגדו ברורות,  על רצח הנערה אן מרי דיקון.

אותו החוטף הפסיכופט, העקרב, אכן שוחרר ממאסרו, רק בזכות הבירוקרטיה המשפטית, שפסלה את הראיות שנאספו כנגד החוטף הפסיכופט, בתואנה שהן אינן עומדות ברף ההתנהלות הנדרשת.

לאחר שחרורו של החוטף העקרב, הוא שילם 200 דולר למתאגרף שחור כדי שיכה ויפצע אותו, ואחר כך הציג עצמו כקרבן התעללות של המפקח קאלאהאן. מה שהביא לאהדת התקשורת כלפי הפושע, ולהוראות מפקד המשטרה לקאלאהאן להפסיק את המעקב אחרי העקרב.

כמובן, שכך התאפשר לפושע לחטוף שוב. הוא חטף אוטובוס ילדים, עם 7 ילדים בתוכו. הרוצח מחזיק בילדים כבני ערובה ומבקש כופר תמורתם שכולל מטוס סילון, או שהוא ירצח אותם. ראש העיר נכנע לכל דרישות הרוצח ומסכים לשלם את הכופר. הוא פוקד על הארי קאלאהאן לציית לרוצח ולתת לו את הכסף. הארי מסרב ויוצא לחסל את הרוצח.

רק תושייתו של המפקח קאלאהאן שהסתער לבדו על האוטובוס, מנעה את הטבח בילדים. כך גם הציל המפקח את הילד שלקח הפושע כבן ערובה, מידי החוטף הפסיכופט, וחיסל את הפושע המצטדק, אחת ולתמיד.

בסיומו של הסרט, משליך מעליו המפקח קאלאהאן, את התג שלו. כי כשהחוק אינו מגן על האנשים הטובים, ועל נערות וילדים תמימים, ומשחק לידי הפושעים, אין טעם להמשיך לקיים חוק משוגע.

שמעתי קולות מתרבים והולכים, שהחוק משוגע גם בישראל. הרי במשך עשרות שנים, נבנו יישובים בארץ, וכמו בכל העולם, בכל פעם שהיה צורך להקים יישובים ולהרחיב אותם, ממשלה מפקיעה קרקעות ובכך מקימה מדינה. פתאום, לאחר עשרות שנים, קמים ומשנים את החוק. פתאום כל מה שנבנה על קרקע שהופקעה איננו חוקי ולא ניתן לבנות עליה, ומעתה והלאה יש להרוס את כל מה שנבנה כך.

ומייד, פרקליטות המדינה, ומייד לאחריה בית הדין הגבוה לצדק, חותמים את הדין כדין חלוט. הם מחליטים בהינף יד שרירותית, לנצל את הפרצה במדיניות הממשלה, ובכך להביא להרס בתי יהודים ביישובים יהודיים בבנימין, ולגרש יהודים מבתיהם שוב ושוב. כי כולם יודעים שמיגרון ושכונת האולפנא הן רק ההתחלה. על הכוונת נמצאים כל היישובים היהודיים בבנימין ובכל מקום אחר בארץ.

את הערבים שיתבעו את היהודים בבנימין, מחפשים 'שלום עכשיו', ו'יש דין', ממש מתחת לאדמה. שכונת האולפנא בבית אל נבנתה כאקט של גבורה יהודית לאחר טבח משפחת צור (איטה ואפרים הי"ד) בידי זאבי ערב. לאחר עשר שנים בהם לא השמיעו קול, באים פתאום שני זאבי ערב וטוענים בעלות על קרקע בבית אל. את זאבי ערב אלה, מביאים אנשי 'שלום עכשיו' ו'יש דין' בכבוד מלכים, לבית המשפט המחוזי והעליון בירושלים, וכותבים עבורם את התביעה נגד יהודים מתיישבים חלוצים. הערוץ ה – 1 מראיין את זאבי ערב ומציג אותם ככבשים שצמרן נגזל מהן.

בית המשפט הגבוה לצדק, מקבל את טענות הערבים, עוד בטרם הוכחו כראוי. הוא אינו טורח כלל להזמין לדיון את היהודים שביתם מיועד להריסה. בית המשפט הגבוה לצדק קובע כי יש להרוס בתי יהודים שנבנו על פי החלטת ממשלות ישראל תוך מתן משכנתאות, ולגרשם מהם, מבלי להעלות על הדעת, מה שנהוג בארץ ובעולם, כלומר: להציע פיצוי סביר לזאבי ערב על פי אמות המידה
בסדום ועמורה, כמו בסן פרנסיסקו שבסרט 'הארי המזוהם', הכל חוקי. הכל שפיט. הכל הוא דין חלוט. אלא שבסדום ועמורה לא היתה שנאת יהודים. היתה בסדום ועמורה שנאה לעניים. כאן, במקרה הישראלי, יש שנאת יהודים חלוצים. יש כאן שנאה של 'שלום עכשיו' ו'יש דין' ו'בצלם' כלפי יהודים
בחוקי המקרקעין.

בית המשפט הגבוה לצדק, ממשיך את גזירות גירוש היהודים מגוש קטיף, מעמונה, וצפון השומרון. הפרקליטות ובית המשפט העליון יודעים, כמו כולנו, שהממשלה אינה רוצה בהרס הזה ובמלחמת האחים. בית המשפט העליון מתעלם לחלוטין מרצון הממשלה שנבחרה כחוק, בבחירות דמוקרטיות, והיא ורק היא המוסמכת לייצג את רצון רוב העם.

בית המשפט העליון מחליט ליטול את השלטון במדינת ישראל לידיו. בית המשפט העליון מתעלם מהדמוקרטיה ומרצון העם. בית המשפט העליון ממליך את עצמו, והוא שוב ושוב פוקד על הרס בתי יהודים וגירוש יהודים. ישראלים שונאי יהודים וערבים שונאי ישראל צוהלים ועליזים ושיכורי ניצחון על ההתיישבות היהודית. לכן, יש כאלה המודיעים קבל עם ועדה: החוק משוגע.

הכל דומה מאוד לסרט. כמו בסרט המפורסם שאת סיפורו הבאנו בראשית המאמר. הסרט ידוע בשם 'הארי המזוהם'. זהו סרט מחאה חברתית אמיתית, מהטובים ביותר שהופקו אי פעם. זהו סרט על חוק בלתי מוסרי. זהו סרט על חברה שאינה יודעת ואינה רוצה להילחם בפושעים ומרשיעה את לוחמיה הנאמנים. זהו סרט על בתי משפט שהופכים לכלי משחית בידי פושעים. זהו סרט על חוק משוגע.

החיים האמיתיים הינם הרבה יותר מציאותיים מהסרט. אנחנו בסרט רע שהפך למציאות. שרים צדקנים מנהלים מדיניות המכונה חוק ההסרה. השרים הצדקנים האלה הם: משה יעלון ובני בגין. הם לא ילדים קטנים. הם מספיק מבוגרים כדי לדעת שחוק ההסרה יופעל אך ורק כנגד יהודים. למרות זאת, במצח נחושה הם משכנעים את ראש הממשלה ואת שאר השרים, לתמוך בחוק המשוגע הזה שיביא שוב ושוב להרס בתי יהודים ולגירושם. ראש הממשלה והשרים מתנגדים לחוק ההסדרה. הרי זו ממש סדום ועמורה.

בסדום ועמורה, כמו בסן פרנסיסקו שבסרט 'הארי המזוהם', הכל חוקי. הכל שפיט. הכל הוא דין חלוט. אלא שבסדום ועמורה לא היתה שנאת יהודים. היתה בסדום ועמורה שנאה לעניים. כאן, במקרה הישראלי, יש שנאת יהודים חלוצים. יש כאן שנאה של 'שלום עכשיו' ו'יש דין' ו'בצלם' כלפי יהודים. החוק משוגע והוא משרת את שונאי היהודים החלוצים. החוק משרת את אויבי ישראל ואויבי היהודים. חוק ההסרה אינו חוקי, אינו מוסרי, והוא מביא להרס ולגירוש ולאלימות אכזרית, בין יהודים.

בסופו של דבר מפקח הארי קאלאהאן הוא איש החוק האמיתי, המתנגד לחוק המשוגע ומתקומם כנגדו. הוא מפר אותו ומציל את הטובים מיד הרשע. 'הארי המזוהם' מתגלה כהארי הטהור. הוא משליך מעליו את החוק המשוגע. הוא אינו מסכים להסכם החזירים. בכך הוא אינו מספיק להציל את הנערה, אך מציל אוטובוס ילדים וילד תמים בן ערובה. הוא מצליח להציל את הטובים מידי הרעים, רק בזכות נכונותו להשליך מעליו את החוק המשוגע. 

זו קריאה לכל מי שנשמה טהורה בקרבו, ונפשו לא נטמאה בהסכם החזירים לגרש יהודים ולהרוס בתיהם. זו קריאה מי לה' אליי. זו קריאה לרוב היהודי להתאחד כנגד חוק משוגע. זו קריאה לרוב היהודי להתעורר לחיים יהודיים. זו קריאה לצאת לעזרת היהודים ולהצילם מידי ישראלים מרושעים ואכזרים שעושים יד אחת עם ערבים שונאי ישראל. זו קריאה להשיב את הדמוקרטיה היהודית. זו קריאה להציל את בית המשפט העליון מטעות נוראה שחוזרת על עצמה שוב ושוב. זו קריאה גדולה להתאחד ולמנוע הרס בתי יהודים ויישובים יהודיים. זו קריאה גדולה להתעשת ולמנוע אלימות ושנאת אחים בין יהודים.

אל מול מזימות השמאל התבוסתני והערבים הלאומנים אנו חייבים להחיל מיידית את הריבונות של מדינת ישראל כמדינת היהודים על בנימין ויהודה ושומרון ועל כל מרחבי הארץ המשוחררת. אנו חייבים לקבוע חד משמעית: הפקעת אדמות של אויבי ישראל, למען הקמתה וחיזוקה של התיישבות יהודית בארץ ישראל כולה, היא מידתית, חוקית, מוצדקת, הגיונית, מוסרית, והיא צו עליון של צדק ואקט של גבורה יהודית.

הפקעת אדמות היא לגיטימית, כי הערבים הלאומנים הורגים את מי שרוצה למכור ליהודים. הפקעת אדמות לגיטימית, כי הערבים הלאומנים רוצים הכל לעצמם וכלום ליהודים. הם לא רוצים שתי מדינות. הערבים רוצים מדינה ערבית מוסלמית אחת מן הים ועד הירדן ומטהרן ועד מצרים. הערבים רוצים הכל. אנחנו נמשיך להפקיע אדמות לפי הצורך, לבנות ולהיבנות בארץ ישראל שניתנה לנו כצו עליון כתוב באותיות קידוש לבנה בתנ"ך ובפעימות לב יהודי חי וקיים לנצח.