בבנק ישראל דוחים על הסף את האשמות ועד העובדים והאגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה, לפיהן עובדי הקבלן בבנק מנוצלים באופן לא ראוי. במכתב ששיגר מנהל אגף הלוגיסטיקה בבנק, יוסי חביליו, למנכ"לית האגודה, הוא מציין כי הטענות נגד הבנק נובעות ממידע שקרי שהועבר על ידי גורמים המנסים לפגוע בהנהלת הבנק. מהמסמכים אותם העביר הבנק לידי ערוץ 7 עולה, כי בחוזה בין חברת עמישב לבין הבנק חוייבה החברה להעמיד לרשות הבנק לפחות ארבעה עובדים "לעבודות הדורשות מאמץ גופני מוגבר". עוד עולה מהמסמכים, כי בניגוד למקובל בגופים פרטיים וממשלתיים אחרים, בבנק ישראל משתתפים עובדי הקבלן בטקסי הרמת הכוסית. בנוסף בוחר הבנק עובד מצטיין מקרב עובדי הקבלן ומעניק לו בונוס על חשבונו. בבנק אף מתגאים בכך שבניגוד לגופים ממשלתיים וציבוריים הבנק מעביר את תלושי השכר של עובדי הקבלן לבדיקת אגף האכיפה במשרד התמ"ת, זאת על מנת לוודא שעובדים אלו מקבלים ממעבידם את כל המגיע להם. דוד ואזנה דחה את הדברים ואמר "בדלת האחורית ההנהלה דרשה מעובדי ניקיון המועסקים ע"י קבלן חיצוני, לבצע את העבודות שביצעו עובדי החוזה שפוטרו. לא רק שההנהלה פיטרה שני עובדי חוזה אלא אף גרמה עוול לעובדי הקבלן, אשר נדרשו לעשות עבודות סבלות, שלא לפי מהות העסקתם", כתב ואזנה. ואזנה הוסיף "יש תמיהה גדולה מדוע הזדרזה ההנהלה לבצע התייעלות במרכז הדואר בסכומים אפסיים, בעוד היא מעסיקה יועצים חיצוניים בשכר של כ 500,000 ש"ח לחודש,יש בבנק למעלה מעשרים עובדים בשכר של עשרת אלפים לעובד חיצוני ולחברה שלו שלושים אלף והעובדים החיצונים אשר היו אמורים לסיים את עבודתם בחצי שנה ,הם ממשיכים להיות מועסקים לפעמים אף למעלה משש שנים. בנושא זה יש סכסוך פתוח בבית דין לעבודה, כאשר וועד העובדים טוען כי בדרך זו ההנהלה מנסה להחליש את כוח וועד העובדים וההסתדרות החדשה".