מועצה אזורית גולן עולה השבוע בקמפיין קליטה חדש באמצעי התקשורת. הקמפיין פונה בעיקר למשפחות צעירות שגרות בערים הגדולות במרכז הארץ. המסר המוביל הוא "אפשר לנסות לחיות במרכז או שאפשר לשים את החיים במרכז". במועצה אומרים כי בשל משבר הנדל"ן במרכז הארץ מתקשים זוגות צעירים לרכוש או לשכור דירות והמחירים מרקיעים שחקים. בנוסף, סקרים שערכה המועצה העלו שמשפחות צעירות במרכז הארץ מקיימות אורח חיים דחוק, לחוץ וצפוף ושואפות לשפר את איכות חייהן. "קמפיין הקליטה מציע לאותן משפחות הזדמנות לשים את החיים במרכז, לעבור לגולן ולזכות באיכות חיים: בית פרטי, סביבה בטוחה לילדים, מרחבים אינסופיים וחינוך מצוין", נמסר. פרויקט ההרחבות הנוכחי ישווק לקליטה 140 מגרשים ביישובים השונים, כדי לאפשר מעטפת קליטה אישית לכל משפחה.