"אין ספק שיש פער גדול מאד בין הרצוי למצוי בתחבורה הציבורית בבני ברק ובפתח תקווה", אמר יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, ח"כ הרב אורי מקלב בדיון על השירות הניתן על ידי חברת 'דן' בערים אלה, "תפקידנו לצמצם את הפערים האלה. גם חברת 'דן' מעוניינת בכך. אם אנסה לסכם את התלונות הרבות שהגיעו אלינו, אי העמידה בלוחות הזמנים גורמת לרוב הבעיות ויש לה השלכות קשות גם על הצפיפות. אני קורא לחברת 'דן' לפרסם את לוחות הזמנים, אם אפשר גם בתחנות, ואז לא יהיה להם פקח אחד אלא כל הציבור יוכל לפקח. כיום לצערי אנשים אינם יודעים למי לפנות כשיש להם שאלות". הוועדה יזמה זימון ישיבות מקצועיות שתתכנסנה בקביעות בהשתתפות משרד התחבורה, 'דן' ונציגי התושבים על מנת למצוא יחד פתרונות. "היתרון של העיר בני ברק", הוסיף יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב, "שהזמנים שלה שונים מבמקומות אחרים. היום בבני ברק מתחיל קצת יותר מאוחר. בשעה 13:00 בצהריים, כשבתל אביב אין עומס, בבני ברק דווקא יש. גם בשעה 21:00 כשבבני ברק כולם חוזרים מיום לימודים בישיבות אין לחץ בתל אביב. אפשר להשאיל אוטובוסים בשעות אלה מקווים פחות לחוצים בעיר אחרת". הוועדה שמעה את עדויותיהם של תושבי פתח תקווה ובני ברק שהתלוננו על זמני המתנה ארוכים במיוחד לאוטובוסים שנוסעים בין פתח תקווה לבני ברק ועל הצפיפות באוטובוסים. בין השאר התלוננו על כך שהובטח להם להוסיף אוטובוסים מפרקיים על מנת להקל את הצפיפות, דבר שנעשה לטענתם רק לאחרונה, ומעט מדי. היו תלונות רבות על אי עמידה בלוחות הזמנים שכתוצאה מכך הנוסעים אינם יודעים מתי לצפות לאוטובוס. דובר 'דן' איתן פיקסמן אמר שלא הייתה בקשה אחת של עיריית בני ברק שלא נענתה מיד. "בני ברק אינה דומה לשום עיר אחרת", אמר, "בני ברק צריכה להיות הדגל של עידוד השימוש בתחבורה ציבורית. אנו יושבים בוועדות התנועה עם העירייה ויושבים עם ועדי שכונות ואני מתחיב לשבת עם קבוצות אנשים כל רבעון כי אתם הלקוחות ואנו משרתי ציבור. הכל בר תיקון. אנחנו מברכים על יוזמת יו"ר הוועדה לכנס את הדיון על מנת שנהיה מודעים לצרכים ועל מנת שהנוסעים ידעו שיש כתובת". "כמדינה אנו מבקשים להרחיב את השימוש בתחבורה הציבורית", אמר היו"ר מקלב, אבל חייבים לספק לציבור שירות טוב, מהיר ואמין. משתמשי התחבורה הציבורית קושרים בה את גורלם. זו לא חנות שאפשר להחליף. אדם בוחר את מקום מגוריו, פרנסתו וחינוך ילדיו על פי התחבורה המזומנת לו. מדובר באוכלוסיות שאין להן כל אלטרנטיבה לאוטובוס כי אין אפילו רכב אחד במשפחה".