חברת טויוטה משתמשת בטכנולוגיה מיוחדת שלא נראתה עד היום בכדי ליצור את מכונית הספורט לקסוס Lexus LFA. השלדה, ההגה ועוד מספר רב של חלקים נארגים מתרכובת קארבון באמצעות נול - מכונת אריגה יחידה מסוגה בעולם. צורת המכונה מאפשרת "לתפור" את הקארבון לחלקים מורכבים, יתרה מכך החלקים שנוצרים הם פי כמה יותר חזקים מאלו שהיו נוצרים מפלדה או אלומיניום. גלגל ענק של חוט קארבון מעובד באמצעות הנחיית לייזר, ל"בד" אחיד של חלקים תלת מימדיים מסובכים. בסך הכל שתי שכבות של חומר מורכבות יחד - סך הכל 12 שכבות. אחת הבעיות בטכנולוגיה זו היא המורכבות שבתהליך. חברת טויוטה כיום לא יכולה לייצר יותר ממכונית אחת ליום. אולם המחיר של "רכב על" זה מכסה את מרבית ההוצאות – מחיר כל לקסוס כזה יחל מ-375,000 דולרים.