במסגרת תוכנית האב שמקדמת עיריית ירושלים ובהתאם לחוק השוויון והנחיות נציבות המדינה מנגישה "מוריה", החברה לפיתוח ירושלים, מספר רב של תחנות אוטובוס ברחבי העיר. פסגת זאב ונווה יעקב נבחרו להוביל את התכנית והן הראשונות בהן החלה ההנגשה, עם עדיפות לתחנות הסמוכות לרכבת הקלה, אך גם מעבר לכך. נכון להיום, בתום ארבעה חודשי עבודה בלבד, הונגשו למעלה מ- 200 תחנות אוטובוס, כולל הרחבת גבולות העבודה לאזורים נוספים בעיר כגון: קריית יובל, עיר גנים, גבעת משואה, עין כרם, בית וגן, רמת דניה, רמת שרת וגילה. בשנה הקרובה צפויה "מוריה" להנגיש למעלה מ- 600 תחנות אוטובוס. הפרויקט מתנהל בליווי צמוד של יועץ נגישות, יועצי תנועה ואדריכלים, כאשר עבודות ההנגשה מורכבות ומותאמות לכל תחנה. בחלק מהתחנות מדובר בהזזת אלמנטים בלבד (דוגמת ספסלים, עמודים, פחים וכדומה) על מנת לאפשר מעבר תיקני ובטיחותי למוגבלי ראייה ותנועה, כאשר בחלקן האחר מדובר בעבודות נרחבות הרבה יותר. מספר תחנות קיימות, במקומות בהם אין מרווח למעבר בטוח ותקני לעגלת נכים, תוחלפנה ל"תחנות צרות", מהדגם החדש של עיריית ירושלים. במקומות אחרים בעיר יבוצע אנטי מפרץ, על ידי הרחבת המדרכות באזורים בהם היה קיים מפרץ האוטובוס ליצירת מעבר ראוי ובטוח למוגבלי תנועה. כמו כן, תעבורנה התחנות שיקוע של סככות ליצירת מפלס אחיד בין רציף הסככה למדרכה הצמודה. כל תחנה, כאמור, תשופץ בהתאם למאפייניה עד להנגשתה המוחלטת, בהתאם להנחיות הנגישות. את הפרויקט מנהלת עבור "מוריה" חברת "דוד אקרשטיין בע"מ", אשר תגברה את צוות המפקחים הצמודים לפרויקט. בנוסף, "מוריה" תגברה את צוותי העבודה, האדריכלים, מתכנני התנועה והקבלנים, כך שכיום פועלים מספר רב של צוותים בעיר מהדרג המנהל, המתכנן והמבצע, הכל בכדי לעמוד בתוכנית העבודה השנתית ולסיים את ההנגשה מהר ככל האפשר. בארבע השנים הקרובות, במידה ויינתן תקציב מתאים, צפויה מוריה להשלים את הנגשת כלל התחנות בעיר בעלות של למעלה מ-30 מיליון שקלים.