החברה הבריטית BAE Systems, המפתחת את כיסא המפלט למטוס החמקן F-35, ערכה ניסוי במסגרתו נעזרה בקרון סילוני מיוחד בכדי לבחון את הכיסא וביצועיו. BAE שותפה לפרויקט F-35 ואמורה לייצר 3000 כיסאות מפלט כמספר המטוסים שייוצרו. לצורך בדיקת עמידות תא הטייס בהמלטות ממטוס במהירות רבה נעזרה החברה בקרון רקטי שבנה, המדמה בדיוק את תא הטייס. הקרון נע במהירות 800 קמ"ש בקירוב, כאשר בכל שניה בניסוי נבחנים 900000 מדידות שונות בתא הטייס. ריק ויטקר, מהנדס הניסוי בBAE אמר "אני שמח לבשר כי כל המערכות תפקדו למופת". המלטות במהירות 800 קמ"ש BAE PR F-35 ישאיל את החמקנות ל-F-22 מטוסי הראפטור F-22 יקבלו את אותו כיסוי גוף החוסם זיהוי שיותקן במטוסי F-35. מטוסי F-22 הם עד כה מטוסי דור החמישי היחידים שהפכו למבצעיים (בצבא ארה"ב), כאשר מטוס F-35 (שיגיע גם לישראל) טרם הפך למבצעי ומצוי כעת בשלבי הניסוי השונים. במהלך הניסויים האחרונים התגלה כיסוי גוף חוסם אות (חלק מטכנולוגית חמקנות) של מטוס F-35 כיעיל ביותר וככל הנראה יאומץ גם במטוסי הראפטור, כך דיווח האתר Defence News.