שלושה צעירים, שניים מהם בוגרי הסדר, פתחו בימים האחרונים במהלך שאולי יצליח לשבור את חברות הסלולאר ומחיריהם המאמירים. השלושה החליטו שאם חברות ומועדוני ענק יכולות להשיג מחיר מוזל לעובדים וחברים למה שלא נוכל גם אנחנו, האזרחים הפשוטים, להשתתף במשחק ואפילו לקבוע לו את הכללים, אם רק נתאגד. ביומן ערוץ 7 שוחחנו עם אילון דוד, אחד מהשלושה, שסיפר על המיזם. "ראינו את מה שקורה בתחום הסלולר וחשבנו שזה אבסורד שחברות גדולות כמו מועדון חבר ועובדי מדינה יקבלו מחיר נמוך והאזרח הקטן ישלם יקר", אומר דוד ומספר על התעריפים שרובינו לא מכירים. מסתבר שחבר במועדון גדול מקבל מחיר של 11 אגורות למיסרון ו-7 אגורות לדקת שיחה, בעוד כלל האוכלוסיה משלמת בממוצע לא פחות מ-30 אגורות לדקת שיחה. עוד הוא מציין בדבריו שחברות סלולאר רבות מנצלות, לדבריו, את תמימותם וחוסר הבנתם של מרבית האזרחים בחשבונות הסלולאר ובהתאם מוכרות חבילות שאינם תואמות את צרכיו האמיתיים של הלקוח. "החלטנו לעשות מעשה. פנינו בהתחלה למגזר הדתי. עסקנו מעט בייעוץ והצלחנו להוזיל את חשבונות הסלולאר ללקוחות שלנו. בהמשך חשבנו שאם זה טוב למספר מצומצם של לקוחות זה יכול להתאים לרבים אחרים", ואכן בשבועות האחרונים השלושה החלו נערכים לייצוג אלפים ועשרות אלפים מאזרחי המדינה מול חברות הסלולאר כאשר היעד הוא להשיג דיל קבוצתי למספר רב ככל הניתן של אזרחים. השלישייה הצעירה החלה לפני כשבוע וחצי לפרסם את המיזם, וכבר לדברי אילון דוד, נרשמו אצלם לא פחות מעשרים ושניים אלף ומאתיים חברים. עד כה רצינותם של הנרשמים אמנם עדיין לא נבחנה, אך זה צפוי להתרחש כבר בימים הקרובים. הנרשמים הופכים לחברים באתר האינטרנט של השלושה, ובמידה ותוצע להם כמתוכנן תכנית משתלמת לסלולאר שלהם הם יתחייבו לרצינות בתשלום של דמי רצינות (כשלושה עד חמישה שקלים), סכום שנועד לממן עורך דין ורואה חשבון לחברה הצעירה, ולאחר מכן יוכלו שלושת החברים הצעירים לגשת לחברות הסלולאר כשמאחוריהם מספר גדול של מנויים מאוגדים ובשמם לדרוש מהחברות להציע הצעות למכרז, והזול מביניהן יקבל את חבילת המנויים ההולכת וגדלה מדי יום. דוד מציין שדמי הרצינות הינם לא רק נמוכים ממחירה של כל חבילה סלולארית אחרת (3-5 שקלים לעומת 8 שקלים לפחות בכל תכנית אחרת) אלא שהסכום יוחזר בחישוב הסלולארי הכולל של התכנית שתוצע למנויים. ומסתבר שהשמועה על ניצניה של החברה ההולכת ומוקמת כבר הגיעה לאוזניהם של ראשי החברות הסלולאריות וכמה מהם כבר החלו לגשש ולבחון אפשרות לחבירה אל השלישייה. "חברות סלולאר כבר ביקשו שנביא את הלקוחות שלנו, אבל אמרנו להם שאנחנו עדיין לא יוצאים החוצה. אנחנו מתכוונים לצאת כשיהיו מאה אלף לקוחות כאשר אנחנו מעריכים שמתוך מאה אלף שבעים אלף יהיו רציניים וילכו איתנו עד הסוף". ההרשמה באתר www.be-zol.com נראה שיהיה מעניין.