גוגל מייחסת חשיבות רבה להצלחה של שירות הרשת החברתית החדש שלה גוגל+. כך עולה מניתוח תהליכי השינויים הרבים שחלים לאחרונה באתרים השונים של החברה, החל מאתר החיפוש, דרך שירות הדואר ג'ימייל ועד אתרי הבלוגים ואחסון התמונות. מטרת השינויים היא לשים את גוגל+ במרכז. זה בא לידי ביטוי, לדוגמה, מבחינה ויזואלית. ביקור באתר החיפוש הראשי של החברה, באנגלית, מראה זאת טוב מכל: ערכת הצבעים שונתה כך שתתאים לאתר הרשת החברתית החדש, שורת החיפוש גדלה, וכפתור החיפוש שינה את מראהו. גם הרקע של הכותרת קיבל את צבע השמנת של האתר החדש. השינויים הויזואליים הללו גם מוצגים בשירות הדואר מבוסס הדפדפן של החברה, שם גם שונתה התצוגה של כפתורים רבים, כמו למשל החלפת הכפתור 'רענן' בצלמית רענון חדשה, ריווח גדול יותר בין האפשרויות השונות, וכן כפתור 'כתוב דואר' גדול בצבע כתום. מי שרוצה לצפות בתצוגה מקדימה של המראה החדש יכול כבר היום לגשת להגדרות של ג'ימייל ולבחור תחת עיצובים את האפשרות 'תצוגה מקדימה' או 'תצוגה מקדימה (דחוס)'. מעבר לכך ניתן לראות שינויים בפס הבקרה שמופיע בחלק העליון של אתרי גוגל. שם המשתמש בתוספת + מופיע בקצה הפס הבקרה ולחיצה עליו מעבירה לזרם העיקרי של המשתמש בגוגל+. מעבר לכך ניתן לעקוב מכל אתר גוגל אחר הודעות שנכנסו לרשת החברתית ואף לספק תגובה ישירות מתוך העמוד בו נמצאים, תגובה שתופיע לאחר מכן במקום המתאים בעמוד המצב של המשתמש. בנוסף החליטה גוגל לשנות את שמם של שירות הבלוגים בלוגר ושל שירות אחסון התמונות פיקסה. עם ההשקה הרשמית של גוגל+ בתחילת אוגוסט אמורים שני השירותים לשנות שאת שמם ל-Google Blogs ול-Google Photos בהתאמה. שינוי משמעותי נוסף הוא בשירות הפרופילים של החברה, שנמצא בבסיס של גוגל+. בדיקה בדפי העזרה מגלה שהחל מה-1 באוגוסט לא ניתן יהיה יותר להגדיר פרופיל כפרטי. פרופיל שלא יוגדר כציבורי יימחק על ידי גוגל משרתי החברה. מצד שני לא תחייב החברה לספק פרטים מעבר לשם משתמש ודואר אלקטרוני.