למשרדי הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הגיעו תלונות צרכנים, אשר רכשו חבילת נופש מחברת קווי חופשה בע"מ הכוללות טיסות. מספר ימים מועט לפני מועד הטיסה קיבלו הצרכנים הודעה על כך כי הטיסה שהוזמנה, בוטלה או שונה מועדה ע"י חברת התעופה. מבירור שערכו חלק מהצרכנים מול חברת התעופה עלה כי לאותה חברת תעופה כלל לא הייתה טיסה לאותו יעד ובמקרים מסוימים היא אף אינה מקיימת כלל טיסות ליעדים אלה. בעקבות תלונות אלה פתחה הרשות בבדיקת הפרסומים המופיעים באתר חברת קווי חופשה בע"מ. הבדיקה העלתה כי אכן קיימים פרסומים באתר האינטרנט של החברה המציעים חבילות נופש שונות שכוללת טיסות שכלל לא אושרו ואינן רשומות כטיסות מתוכננות ברשות שדות התעופה. לאור התלונות וממצאי הבדיקה הורתה הממונה על הרשות, עו"ד תמר פינקוס, לחברת קווי חופשה בע"מ להסיר פרסומים אלה מהאתר או לחליפין לתקן את הפרסום והכל תוך שבעה ימים. כמו-כן הורתה הממונה לחברה להפסיק לאלתר מכירת כרטיסים שמועדם לא אושר. הממונה הודיעה לחברה כי פרקטיקה שעניינה פרסום טיסות שאינן רשומות כטיסות ברשות שדות התעופה בעת הפרסום הינה פרקטיקה מטעה, בניגוד לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א -1981. הפרת הוראות הממונה תהווה עבירה נמשכת ותגרור נקיטת הליכים על פי חוק.