היום - החיים שלנו השתנו. היום - חיינו נחשפים יותר מתמיד לגורמים שונים שבעבר בכלל לא היו קיימים. התופעה די מוכרת לכל מי שגלש אי פעם באינטרנט: לגוגל יש הרבה יותר מידע עלינו ממה שאנחנו מדמיינים. בין "הפולשים" לחיינו הם החברות שמספקות לנו חשמל, מים, גז ביתי, וכו'. מרמת השימוש שלנו יכולות החברות לחשב ולהסיק הרבה מידע אודותינו: כמה אנחנו מרוויחים, התחביבים האהובים עלינו, מידע על משפחתנו, וכו'. חברת ישראלית בשם גרינלט (Greenlet) מסיימת בימים אלה פרויקט ניסוי עם חברת החשמל לחיסכון בחשמל. גרינלט סיפקה ללקוחות שהשתתפו בפרויקט קופסאות דיווח שחוברו למכשירים שבדרך כלל נחשבים לזוללי חשמל, כגון מזגנים, מכונות כביסה ומייבשים. בשעות שיא, לקוחות שהשתתפו בפרויקט, מקבלים התראה באמצעות sms שיש צורך בחיסכון בחשמל. לקוחות יכלו לכבות את המכשירים בעצמם – או לבקש שחברת החשמל תבצע את הכיבוי דרך הקופסה שמחוברת למכשיר. מי שאכן מבצע את הכיבוי – עצמאית או דרך חברת החשמל –זוכה לארבעה ש"ח עבור כל קילו ואט שנחסך. אכן זה נשמע קצת פולשני, אבל ההענות הייתה רבה. בתכנית הניסוי שכללה 150 משפחות, חסכו המשתתפים כ50% מצריכת החשמל שלהם. התכנית הייתה כל כך מוצלחת שחברת החשמל אמורה להתחיל תכנית נוספת, שתכלול כ-3,000 משפחות. גרינלט כבר מנוסה בתכניות אלו בחו"ל, במיוחד בארצות הברית, שם החברה עובדת עם לפחות ארבעה ספקי חשמל גדולים. גם שם, ויתכן שגם פה, הלקוחות מסתערים על התכנית. פולשני או לא, כל אחד רוצה לחסוך כסף בצריכת החשמל.