ליזם סטראט-אפ ישראלי יש הרבה משימות. לא מספיק להמציא חידוש או מוצר מהפכני; היזם גם צריך להשיג כסף כדי להחיות את הרעיון – וכמובן לשלם את חשבון החשמל, עורכי הדין, שיבדקו את הפטנט וכמובן לעובדים. לא קל למצוא משקיע. יזם ישים הרבה פתקאות בכותל המערבי בתחינה לבורא עולם עד שימצא מישהו שמבין את התוכנית, את השוק, את הקשיים, ואת המוצר, ושיש לו את הכסף להשקיע סכומים נכבדים. יזמים נאלצים לחכות – לפעמים שנים – עד שההשקעה תישא פרי. אבל האמת היא שיש עולם מלא של משקיעים שדווקא מחפשים הזדמנויות השקעה בארץ, בגלל ההצלחות הרבות שיצאו מכאן. הבעיה, כרגיל, היא מציאת הקשר. איך אתה כיזם מוצא את האנג'ל המתאים או את הVC (קבוצת השקעות סיכון) שיתעניין בך? אחת הדרכים הכי נפוצה היא להיות נוכח ב"שאו" – אחת מהתערוכות הרבות בתחום המסויים של המוצר שלך. המשקיעים, או יותר סביר נציגיהם, מגיעים אל אותן תערוכות. אבל יש ליזם הרבה דברים לעשות – ואולי אין לו זמן לרוץ לתערוכות ומפגשים. הרי יש לו חברה לנהל! החל מהשבוע יש אופציה אחרת. חברת Face-Them (FaceThem.com משיקה אתר אינטרנט חדש שמטרתו לעמת ולהפגיש חברות סטארט-אפ ובעלי מיזמים ועסקים שונים עם קהילת המשקיעים הפוטנציאלים בכל רחבי העולם בשידור חי בתכנית טלוויזיה אינטרנטית בינלאומיות בשפה האנגלית. המיזם מאפשר לחברות ישראליות המחפשות מימון לצאת מגבולות ישראל וכך להגיע למשקיעים פוטנציאלים שלא היו יכולים להגיע אליהם בצורה אחרת. הפורמט של האתר החדש מקדם ומציג על ידי ראיון חי במשך 20 דקות את המנכ"ל שמפרט בפני הצופים את חזונו העסקי והטכנולוגי ואת סוג ההשקעה שהוא מחפש ומעוניין. פורמט זה מאפשר למשקיעים פוטנציאלים לשאול בסוף הראיון את המנכ"ל שאלות און ליין בשידור חי . בשלב השני המתעניינים יכולים לקבוע עם Face-Them שיחת ועידה בוידיאו סגורה עם המנכ"ל כדי לבחון מקרוב פרטים לגבי הארגון, החברה וההשקעה הרצויה. בשלב הבא המשקיע המעוניין יקבל תוכנית עסקית מפורטת ויוכל לבדוק בצורה מפורטת את מידת שיתוף הפעולה שיכול להיווצר בין השניים. נציין כי בכל מקרה מי שלא יוכל לצפות בתוכנית בשידור חי - יוכל לקבל וידיאו באימייל שמכיל סרטון קצר של כ-3 דקות שמעביר את עיקרי הראיון עם קישור לראיון המלא המוקלט. יוספה אדמן, שותפה בכירה ב ?Face-Them?, מציינת כי התהליך הזה בעצם חוסך לשני הצדדים זמן יקר ועלויות רבות. לרוב הסטראט-אפים אין נגישות למשקיעים בחו"ל ואם הם כן רוצים לפגוש כאלה עליהם לנסוע לחו"ל לסבב הופעות "רוד שואו" שעלותו יכולה להסתכם ב- 10,000 דולר ואף יותר לשבוע מבלי יכולת לדעת אם סיור זה כלל יביא תועלת ויניב פירות. אדמן מוסיפה כי התהליך הזה חוסך למשקיע הפוטנציאלי הרבה מאד זמן יקר כי בשלב הראשון המשקיע כבר יכול לראות בשלוש דקות קצרות את מהות הראיון ולהבין את הרעיון לפני שהוא קורא תוכנית עסקית ארוכה ומפרכת. כך שהתכנית חוסכת לשני הצדדים זמן וכסף – ומעניקה במה נאה לקישורים שיכולים להביא לעבודה שיתופית בין יזם למשקיע – ואולי אפילו לרווחים שיתופיים!