עו"ד דבי אייזיק , הנשיאה החדשה של אמי"ת בארצות הברית ועימה קבוצה של ארבעים ממנהיגות ומפעילות נשות אמי"ת בארה"ב, הגיעו בשבוע שעבר לביקור בבתי הספר של אמי"ת בישראל. הקבוצה ביקרה בבתי ספר מצפון לדרום- בפריפריה ובמרכז- ולמדו כיצד באה לידי ביטוי בבתי הספר שאיפה להרבות תורה, להתחבר לציונות ולחנך למצוינות. הקבוצה פתחה את הסיור בשדרות, אשר כל מוסדות החינוך שבה שייכים לרשת. נערך ביקור במבנה החדש של הקריה החינוכית אמי"ת שדרות – מבנה ממוגן אשר נבנה לאחר שנים של לימודים במבנים בלתי ממוגנים. נציגות אמי"ת סיירו בקרית החינוך, התרשמו מחדרי הספח הנרחבים, ממעבדות המחשבים ומהעשייה החינוכית במקום. קבוצה מתלמידי שדרות שיתפה אותן ברשמים משגרת חיים ולימודים בצל הקאסמים. באולפנת אמי"ת חיפה שמעה הקבוצה הרצאה על מצוינות בתורה ובמדע משר המדע הרב פרופ' הרשקוביץ ,אשר בירך אותן על תרומתן למהפכה בחינוך הציוני דתי: "אם יש היום ויהיו יותר ויותר נשים בעמדות מפתח, בהנהגה, במדע ובתעשיה, לנשות אמי"ת ולמוסדות החינוך של אמי"ת תרומה גדולה לכך. " בהמשך הביקור הגיעו הנציגות לאולפנת אמי"ת בגבעת שמואל, שם פגשו את ראש העיר מר יוסי ברודני, ד"ר חדוה הייזלר מנהלת מחלקת החינוך בעיריה ומנכ"ל רשת אמית ד"ר אמנון אלדר. ראש האולפנה, הרב ליאור הלפרין פתח את הטקס וסיפר על שלושת החודשים הראשונים שבהם פועלת האולפנה ומעט על ערכיה המובילים של האולפנה, הכבוד לזולת והכרת הטוב. הוא הבהיר כי האולפנה בדורינו צריכה לחנך את הבנות להיות מובילות בכל תחום, "כיום נשים צריכות להיות בעלות עוצמה, ידע ומנהיגות כחלק מעולמנו המתקדם" האורחות נכנסו לכיתות כדי לצפות בשיעורים מתוקשבים במקצועות : אנגלית מתמטיקה ומשפטים והתרשמו מאוד מעבודת כל תלמידה בכיתה עם המחשב האישי שחילקה לה האולפנה. ביום האחרון לסיור בקרו נציגות אמי"ת בישיבת אמי"ת עמיחי ברחובות שם יכלו להתרשם מהמבנה החדש והמאובזר אליו עברה הישיבה בתחילת שנת הלימודים. האורחות נכנסו לשיעורים של הרב אבי רוקח ראש הישיבה ושל מחנכים נוספים,שוחחו עם התלמידים והתרשמו מהדרך החינוכית הייחודית ומהמקוריות והיצירתיות בישיבה. עו"ד דבי אייזיק, נשיאת ארגון אמי"ת העולמי אמרה כי מהביקור בארץ ניכרת העבודה החינוכית המרשימה של רשת אמי"ת במרכז ובפריפריה, המצוינות הלימודית מחד וקידום כל תלמיד מאידך . מנכ"ל אמי"ת ד"ר אמנון אלדר בירך את נשות אמי"ת ואמר כי ללא הגב שהארגון נותן לעבודה החינוכית בבתי הספר, לא ניתן היה לבנות ולהקים בתי חינוך מובילים במרכז ובפריפריה ולהביאם להישגים חינוכיים ולימודיים.