את הסיפור הבא מכירים רבים מתושבי יהודה ושומרון. הם רוכשים מוצר או מבקשים שירות כלשהו ומתבשרים שלא יקבלו את השירות או המוצר כי הם "לא מגיעים לשטחים". סיפור דומה קרה ליוסי קונסטנטיניס, תושב בית חגי שרכבו שבק באמצע הדרך המובילה לביתו וכשביקש מחברת הגרירה 'שגריר' לגרור את רכבו נענה בתשובה מהסוג הזה. ביומן ערוץ 7 שמענו את סיפורו. קונסטנטיניס נסע ברכבו בשעת לילה בתום יום עבודה מהישוב כרמל לבית חגי ובאמצע הדרך כבה הרכב בשל סתימת סולר. הוא התקשר ל'שגריר' וביקש גרירה, אך נענה ש"לא מגיעים לשטחים". המוקדנית אף ביקשה ממנו להעביר את הרכב למחסום תרקומיה הממוקם במרחק של כשלושים ק"מ מהמקום. קונסטנטיניס מספר שהופתע למשמע התגובה שכן שנה קודם לכן קיבל שירות גרירה מהחברה ללא בעיה כלשהי. הוא הועבר לאחראי משמרת שהודיע לו גם הוא שאכן השירות לא יינתן לו בשטחי יהודה ושומרון. קונסטנטיניס התקשר לסוכן הביטוח שלו כדי לבדוק מה מקור הגזירה, אך גם כאן לא עלה בידו לשנות את ההחלטה. קונסטנטיניס מציין שהשעה הייתה מאוחרת, הלילה היה קר, והשכנים למקום בו נתקע הרכב היו בלתי סימפטיים, היה זה הכפר 'יאטה'. חיילים שהיו באזור הגיעו לסייע לו ולשמור עליו, אך התחושה הייתה בהחלט לא מלבבת. משנואש לקבל את עזרת 'שגריר' ביקש את עזרתו של בעל משאית שסייע לו לגרור את הרכב עד לקריית ארבע בנסיעה איטית ומסוכנת שנמשכה כשלושת רבעי השעה. מאוחר יותר בדק את תנאי השירות של חברת הגרירה וגילה שאכן הם מחויבים להגיע לכל מקום בארץ למעט שטחי האוטונומיה הפלשתינית, כך קובע סעיף א' 2 בחוזה. כשהתברר לו שאכן כך הם פני הדברים התקשר שוב לחברה וביקש לעמת את המוקדנים והאחראים עם הכתוב בחוזה, אך לדבריו נאמר לו שאולי כך כתוב אך הם מפחדים. "האחראי אמר לי שהוא באופן אישי לא מגיע לכאן. אמרתי לו שאין לי חוזה איתו באופן אישי אלא עם החברה. הוא אמר שהם חוששים שתוך כדי עבודה על הרכב מישהו ינסה לרצוח אותם". מאוחר יותר התבקש קונסטנטיניס להמתין עד לשעות הבוקר ואז יגיע אדם מטעם החברה לטפל ברכב, אולם קונסטנטיניס כבר העביר את הרכב לקרית ארבע, כאמור. כעת, כך הוא אומר בכוונתו לתבוע את החברה. "הגיע הזמן להרים ראש. לא כל נציגת שירות יכולה להחליט שלא נקבל שירות ביהודה ושומרון", הוא אומר. ביומן הערוץ השמענו חלק מהקלטת שיחתו של קונסטנטיניס עם נציגת השירות המודיעה לו שלא יקבל שירות ביהודה ושומרון. לעומת זאת לדברים הגיב סמנכ"ל השירות והתפעול של 'שגריר', ניסים מזרחי, שהבהיר כי אכן נעשתה טעות ואכן פקיד החליט החלטה על דעת עצמו ובניגוד לנהלים עליהם מקפידה החברה מזה עשרות שנים להעניק טיפול ושירות במכל מקום בארץ ובכל שעה לרבות באזורי יהודה ושומרון. עוד סיפר מזרחי כי בשיחה עם קונסטנטיניס נאמר לו שאכן נעשתה טעות והועברה לו התנצלות על כך. כמו כן נאמר לו שהחברה תממן את הגרירה ויינתן לו פיצוי כספי סביר. "אנחנו רגישים וקשובים ונעשה כמיטב יכולתינו". עוד סיפר מזרחי כי הפקיד שהחליט את ההחלטה טופל בחומרה רבה.