על-פי מדד קלוט היוקרתי, המודד השפעה של משתמש ברשתות חברתיות, דני אילון הוא הפוליטיקאי והתופעה החברתית המשפיעה ביותר במרחב המקוון. מדד קלוט מספק ניתוחים ודירוגים אנליטיים בכדי למדוד השפעה של משתמש ברשתות החברתיות בהן הוא פעיל. הניתוח נעשה בפייסבוק, טוויטר, גוגל +. המחשב סופר את כמות הפעמים שדנו על אותה אישיות, כמות הפעמים ששיתפו, עשו לייק, הגיבו ודיברו על הפוליטיקאי ועל הציוצים והפוסטים שלו. מדד קולט נע בין 0-100, וככל שהפוליטיקאי יותר משפיע כך הוא צובר יותר נקודות. הממוצע של כלל הנבדקים עמד על 20 ואילו של דני אילון הגיע ל- 52. בין התופעות החברתיות והפוליטיקאים שנבדקו במחקר: ראש הממשלה בנימין נתניהו(מדורג במקום 2), המחאה החברתית (מדורגת במקום 3), ראש האופוזיציה ח"כ ציפי לבני (מקום 4), יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ (מקום 6) ואחרים. הנושאים אותם הוביל אילון ברשת ע"פ המדד הם: ישראל, יהדות, פוליטיקה, מזרח תיכון והסברה. גם על פי מדדים אחרים כמו המחקר של מגזין הדיפלומטיה המכובד הForeign Policy יצא אילון כישראלי המשפיע ביותר במרחב המקוון. אילון פעיל בטוויטר, פייסבוק , גוגל +. אילון העלה בשנה האחרונה שלושה סרטונים לרשת בשם "האמת על" העוסקים בסוגיות הליבה כמו תהליך השלום, יהודה ושומרון ופליטים שזכו למעלה ממיליון צפיות.