לקראת יום האישה הבינלאומי יתקיים היום (ג') בכנסת דיון מיוחד סביב סוגיית השימוש בנשים לצורכי פרסום. זאת תחת הכותרת "ביזוי נשים בפרסום ובתקשורת". בפאנל ישתתפו אנשי תקשורת ופרסום לצד יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, ח"כ גילה גמליאל, סגנית שר לקידום צעירים, סטודנטים ונשים במשרד ראש הממשלה, גילה אשרת יו"ר ויצו ישראל, הארגון העומד מאחורי הכנס ויו"ר הועדה לקידום מעמד האישה, חברת הכנסת ציפי חוטובלי עימה שוחחנו על הכנס ביומן ערוץ 7. בראשית דבריה מספרת חוטובלי כי בכוונתה להעלות כבר מחר בכנסת הצעת חוק שתטיל קנס גדול, כחצי מיליון שקל, על מפרסם שיעשה שימוש בגוף האישה לצורכי פרסום. לדבריה המציאות כיום היא שתשעים אחוזים מהפרסומים המשתמשים בנשים אינם עוסקים באמת בנשים והשימוש בהן נעשה אך ורק מתוך גישה הרואה בנשים אובייקט "מוכר". לטעמה רק מכירת בגדי נשים יכולה לעשות שימוש בנשים לצורכי פרסום, "אי אפשר לומר שכדי למכור מכונות צריך אישה", היא מוסיפה. לדבריה "מעולם לא עוגן האיסור הזה בחקיקה", ואין להתייאש מהאפיק החוקתי לטיפול בסוגיה. היא מציינת שבספרד הקצין החוק יותר מכולם כשקבע איסור לא רק על חשיפת גופן של נשים אלא אף על פרסום סטריאוטיפי, פרסום המציב את האישה במעמד נמוך מהגבר, בתפקיד זוטר וכיוצא באלה. חוטובלי סבורה שגם אם החקיקה והאכיפה תהיה קשה יש לפעול למיגור התופעה שכן בנות צעירות רואות כמודל חיקוי וכחזון אישי את הסטריאוטיפ הנשי של הדוגמנית והזמרת. בדבריה היא מדגישה את חשיבות שיתוף הפעולה בין ארגונים שונים ממגזרים שונים, ולמעשה "כל מי שמעמד נשים חשוב לו חייב להיאבק בתופעה", היא אומרת ומוסיפה כי אין לתת יד ל"ייאוש בגלל שהעולם פרוץ ומופקר". באשר לתחושה ולפיה ארגוני נשים נמנעים ממאבק משותף עם הציבור החרדי למרות שמטרותיהם סביב אופיו של המרחב הציבורי זהות, אומרת חוטובלי כי ארגונים אלה מתקשים לשתף פעולה עם מי שמוצא בהעלמת נשים מהמרחב הציבורי את הפתרון למצב, אך אין לה ספק שכל ארגון המצוי במאבק ישמח לשיתופי פעולה עם בני ברית, כך בציבור הדתי, המסורתי והפמיניסטי במהלך האירוע מחר תוצגנה חמש פרסומות המוגדרות כ"פוגעניות ביותר", ולמשרדי הפרסום שמאחוריהן יוענק אות הקלון. לשאלתנו אם אין בעצם הצגתן של הפרסומות, ויהא ההקשר אשר יהא, פרסום נוסף המעורר תחושה לא נוחה בעצמו, אומרת חוטובלי שאכן גם היא חשה כך, אך עם זאת היא מבשרת שבהנהלת 'ויצו' הוחלט שזו תהיה השנה האחרונה בה יוענק אות הקלון ומכאן ואילך יוענק רק אות כבוד למפרסמים שהשתמשו באופן עקבי בחלופות פרסומיות ולא בגופן של נשים.