עמותת התיירות "משקפת" המקדמת סיורים ביהודה ושומרון צילמה אמש קמפיין בכיכובו של השחקן זאב רווח. במסגרת צילומי הקמפיין, "תפס" רווח עוברים ושבים ברחוב, ובדק איתם מה הם באמת יודעים על אתרי מלחמתו של יהודה המכבי, מערת המכפלה, גבורתו של בר כוכבא ושלל אתרים נוספים באמצעות שאלוני ידע כללי שהוכנו מראש. מטרת הפרסומות להזמין את הצופים לסיורים חוויתיים באתרים שונים ביהודה ושומרון במסגרת סיורי "משקפת". "משקפת" הינה פרויקט היכרות לאומי, שמטרתו לחבר את הציבור הישראלי לאתרים ולאנשים ביהודה ושומרון. עד היום הביאה התנועה מעל 20,000 מטיילים לרחבי יהודה ושומרון. הסיורים מתאפיינים יותר ב"פאן" והנאה ובהיעדר מוחלט של פוליטיקה. ניתן לציין לדוגמא סיור רווקים-רווקות שערכה משקפת ביום האהבה, שכלל סדנה לרעיית צאן-האינדיקציה לאיש משפחה, וכן סיור העצמה נשית שנערך ביום האישה הבינלאומי בשילוב נהיגת שטח בג'יפים וריינג'רים. גם בפסח מתכוונים בתנועה לערוך סיורים בנושא "איך בונים פירמידות" לאלפי ישראלים ביהודה ושומרון. בקמפיין הייחודי מתכוונים לתת משקל רב לאישיותו הססגונית של רווח ולהעניק לו מרחב תמרון רב בתקשורת עם המצולמים. גם תשובות מוזרות או הזויות מתוכננות להשתלב בקמפיין – ובעיקר צחוק ואווירה משוחררת. הקמפיין מתבסס על חידוני ידע לעוברים ושבים המקובלים בתוכניות סאטירה רבות בחו"ל, ובהם ניתן דגש לתגובתו של המצולם לשאלות שאמורות להיות "קלות" לידיעה. את התחושה של הצופה כשהוא רואה את השאלות ומרגיש צורך בהשלמת ידע רוצים לתרגם במשקפת לסקרנות שתביא אנשים לסיורים. בני כהן, מנכ"ל משקפת: "בחרנו ברווח משום שהוא קומיקאי בחסד עליון, המצליח להעביר את המסרים בגובה העיניים. מדובר באמן מוביל בפנתיאון הלאומי שלנו, שעם השנים הפך לאייקון המזוהה עם הישראליות יותר מכל, ועל כן הוא הבחירה הטבעית והאולטימטיבית להובלת הקמפיין".