נעה גרינשטיין, קומונרית סניף קרית שלום בתל אביב, יזמה בפורים האחרון מסיבת אוזניות ברוח תל אביבית, לכל הסניפים במרכז. בראיון לערוץ 7 היא מסבירה, כי אם החניכים לא היו הולכים למסיבה הזאת, הם היו הולכים למועדונים ודיסקוטקים חילוניים, "הסניפים במרכז, זה לא סניפים של יישובים ביו"ש. אני באה מטלמון, וברור שאם הייתי מארגנת דבר כזה בסניף ביישוב, זה היה נחשב לירידה. אבל צריך להבין שכאן בתל אביב דווקא בליל פורים שזה חג יהודי קדוש, יש המון הוללות, בלאגן, שיכרות וחוסר צניעות". גרינשטיין טוענת שבני עקיבא, חייבת ללמוד להתחבר אל החבר'ה גם בזמנים השפלים כדבריה, "זה לא חכמה לתפוס את החניכים בפעולה בשבת, השאלה איך תופסים אותם בזמנים הירודים יותר. פה באזור המרכז, החבר'ה חשופים להמון זבל, למסיבות רחוב ומועדונים. חשבנו איך אפשר למשוך אותם בפורים מהמועדונים, הדיסקוטקים והרחובות. אברהם פריד ומוסיקה חסידית לא מושכים אותם. לכן החלטנו לתת להם מענה אטרקטיבי כדי שיבואו. כי סתם הרקדה רגילה זה משעמם. החלטנו להשתמש בגימיק תל אביבי, מסיבת אוזניות. כל אחד מקבל אזניות שומעים מוסיקה בפול ווליום ורוקדים". היא מספרת שהגיעו עשרות חניכים מסניפים במרכז ורקדו בהפרדה מלאה, "עשינו את זה במרכז תל אביב, במגרש ברחוב צייטלין. המסיבה החלה בעשר בלילה, ונמשכה עד שתיים בלילה. הגיעו 140 חניכים מסניפים בבת ים, גבעת שמואל, אזור, גני תקווה ועוד. הייתה מחיצה בין הבנים והבנות. השתדלנו שיהיה ש'אוו מגניב. אורות ותאורה צבעוניים כמו במועדונים, מגנטים ועוד. במקום שהחבר'ה ילכו לשתות וירקדו מעורב הם באו אלינו. חבר'ה עם שער מחומצן וללא כיפה ובנות במיני באו ורקדו בנפרד". גרינשטיין מציינת, כי התגובות שקיבלה היו מצוינות, "אנשים מבקשים מאיתנו לעשות את זה עוד פעם בקיץ. לדעתי זה דבר חשוב. נכון שבני עקיבא עסוקה בדברים ערכיים ובחינוך, אבל צריך להתחבר לחבר'ה גם ברגעים השפלים שלהם. יש אמנם סניפים צפוניים, סניפי שכונה וסניפים ביישובים. אבל פה זה חבר'ה שנחשפים לתרבות התל אביבית. אנחנו חייבים להיות רלוונטיים גם עבורם, אם נעשה משהו גבוה זה לא יעניין אותם". ויש לה גם מסר משלה, לכל אנשי החינוך, "זה לא חכמה להיות אתם בזמנים הפורמליים. החכמה להיות מחוברים גם לחיים הפרטיים שלהם ומשם לצמוח אתם. שהם ירגישו בנוח איתנו. במסיבה שלנו, אמנם הייתה מוסיקה לועזית ומוסיקת מועדונים, אבל לא עברנו על הגבולות ההלכתיים. לא היו ריקודים מעורבים. אצלנו בניגוד לבארים דתיים, לא עוברים על ההלכה".