בעידן הנוכחי המונח 'משחק קופסא' נראה שהולך ונעלם בתהום הנשייה, אך נראה שבין משחקי המולטימדיה והמציאויות הוירטואליות ניתן עוד לייצר ולשווק, ואפילו בהצלחה, משחקי קופסא. אחד שכזה הוא המשחק 'בחזרה למקדש' שהמציא אריק בשירי תושב הרובע היהודי. המשחק המופץ בשבועות אלה ברחבי הארץ מהווה למעשה שילוב של מונופול, משחק טריוויה תנ"כי ומידע רב נוסף סביב בית המקדש הפזור לאור המשחק כולו. ביומן ערוץ 7 שוחחנו עם בשירי שסיפר על ייחודו של המשחק ש"הוא אמנם שילוב של טריוויה ומונופול אבל המטרה היא לא לצבור כסף אלא להביא ביכורים למקדש". על לוח המשחק המעוצב במעגל מופיעות נחלות השבטים כשלכל שבט שתי נחלות. המטרה היא לרכוש שתי נחלות, לטעת בהן נטיעה ולהעלות את הביכורים אל בית המקדש שבמרכז הלוח. רכישת הנחלות אינה מתבצעת בהכרח בכסף, אלא דווקא במתן תשובה נכונה לשאלת טריוויה מרחבי התנ"ך. כדי לאפשר משחק משותף לגילאים שונים מופיעות בכל כרטיס טריוויה שלוש שאלות בדרגות קושי שונות, כך שניתן להתאים רמת קושי לגילו של כל שחקן. בנוסף לאלה קיימת עיר מקלט בה על המתמודד להמתין, כך גם בערלה ועוד. בשירי מציין שמחירי הערים לרכישה אינם אקראיים, אלא נקבעו על מפקד השבטים הראשון והשני שביצע משה בבני ישראל, וגם את הפרטים הללו ניתן לזכור ולהטמיע תוך כדי המשחק. לאחר שכל שחקן אוסף את נטיעתו הוא יוצא בדרך אל בית המקדש ושם ממתינו לו שתי עצירות, האחת 'של נעליך' והאחרת 'מורא מקדש', שתיהן נועדו להוסיף כבוד לפני העלייה אל המקדש. לדבריו של בשירי אמנם הדור הנוכחי מעדיף לשחק במשחקי מולטימדיה ומחשבים, אך הביקוש למשחק החדש הולך וגובר, ואם למישהו נדמה שמשחק המעודד עליה למקדש עשוי להיתפס כקיצוני בתקופת הפוליטקלי-קורקט שלנו בשירי מזכיר שחוויית הבאת הביכורים העסיקה בימים ההם את העם כולו, ימין כשמאל, וסביר להניח שגם גויים לו היו יכולים היו עושים זאת גם הם.