'חסידת השמות', הוא אתר ישראלי חדש המציג שמות לתינוקות המותאמים אישית להורים העתידיים. המשתמש בוחר שמות שהוא אוהב או מזין את שמות האחים והאחיות הגדולים של התינוק העתידי. מתוך השמות האלה, האתר לומד את הטעם של המשתמש ומציע לו שמות אחרים שיאהב. לדוגמה, אמא ששמות ילדיה הם גיטל וחנה ומחפשת שם לילד השלישי, תקבל הצעות כמו משה, מרדכי ושמעון. לעומת זאת, לאבא של אמונה האתר יציע שמות כמו תפארת או צוריה. בכל שימוש ניתן לקבל כ-200 שמות מומלצים אישית. את רשימת השמות שייבחרו מתוך השמות המומלצים אפשר לשמור כקובץ וורד, לשלוח במייל לבן הזוג או אפילו לשתף בפייסבוק, למי שחשוב לשמוע מה אומרים החברים.. רועי גולן, יזם אינטרנט בן 26 ומפתח האתר אמר כי "האתר בא לענות על צורך של הורים שמחפשים שם מתאים, שישב בול ולא יהיה נדוש. אני עדיין לא אבא, אבל כבר ראיתי בסביבתי הרבה מקרים שבהם יש תחושה לגבי השם שרוצים ובכל זאת לא מוצאים". לדבריו, הרעיון הוא להשתמש בפתרון טכנולוגי כדי לתרגם את התחושה הזו לרשימת שמות אופציונאליים, שאולי ביניהם יימצא השם הנכסף. האתר הוא דוגמה מקומית לטכנולוגית הסינון השיתופי (Collaborative Filtering), המאפשרת הצגה של תוצאות מותאמות אישית בהתבסס על זיהוי תבניות בהתנהגות גולשים. יישומים מסוג זה מאפשרים למשתמש להגיע מהר יותר לפריטים המתאימים לו באופן אישי, וכך מגבירים את הסיכויים שימצא את הפריט המבוקש – בין אם זה ספר, שיר מסוים או שם לתינוק. amazon.com היא אחת המשתמשות הבולטות בסינון שיתופי – כ35% ממכירותיה מקורן בהמלצות מסוג זה. http://he.thenamestork.com