משתמשים בבינג ( bing ), מנוע החיפוש של מיקרוסופט, כדי למצוא את דרככם בעולם האינטרנט? בשבועות הקרובים, וייתכן שזה יקרה מוקדם יותר או מאוחר יותר במהלך ששת השבועות הקרובים, אתם תראו ממשק חדש. מדובר, לפי אנשי הקבוצה שעומדים מאחורי בינג, בשיני משמעותי ביותר למנוע החיפוש מאז השקתו. כזכור, הוא הושק לפני כשלוש שנים בניסיון להתחרות עם מנוע החיפוש של גוגל ששלט, ועדיין שולט, בשוק החיפוש. לפי מיקרוסופט המטרה בממשק החדש של תוצאות החיפוש הוא התמקדות בתוצאות. לפי כך, היא שינתה את עיצוב מסך התוצאות לנקי יותר. כעת המנוע גם מציע תוצאות יותר רלבנטיות, כשהתוצאות הראשונות אמורות להיות תוצאות חיפש אורגני. למשתמש אמור להיות קל יותר להתמקד בתוצאות חיפוש שמעניקות לו יכולת לביצוע דברים או לקבל את המידע שהוא זקוק לו, אליבא דה-מיקרוסופט. אבל האלמנט המשמעותי הנוסף הוא פס כלים שמתחבא בקצה המסך (ימין עבור המשתמשים בשפה האנגלית). פס כלים זה מאפשר להתחבר לחיפושים אותם רוצים לבצע על ידי שימוש ברשתות חברתיות. לפי מיקרוסופט, הרעיון לפס הכלים עלה מכך שבסקר שעשתה החברה, 90% אמרו שהם רוצים להתייעץ עם חברים שלהם כדי לקבל החלטות משמעותיות שקשורות גם בחיפוש, ולכן היא מספקת אפשרות לגשת לחברים שנמצאים בפייסבוק, טוויטר ורשתות חברתיות אחרות. פס הכלים נבנה עם כל שאילתא, אך מוצג רק אם המשתמש רוצה בכך. אפשר להקליד שאילתות ישירות בפס הכלים, וכן אפשר להשתמש בהמלצות של בינג לגבי אנשים שיכולים לספק תשובות. פס הכלים יציג את כל השאילתות בבינג שמבצעים חברים ברשתות, וכך יכול כל משתמש להציע עזרה עבור כל שאלה של משתמש אחר בה הוא נתקל בדרך הזו. האלמנט השלישי במסך תוצאות החיפוש החדש של בינג הוא טור חדש, שמוצג בין תוצאות החיפוש לפס הכלים החברתי, ומציע קישורים שרלבנטיים לשאילתת החיפוש הראשית. בדומה לגוגל יוצגו מקומות מתאימים, שמות של מסעדות קרובות לדוגמה, וכן ביקורות של משתמשים על אותם מקומות. כמו כן יוצגו קישורים לנושאים שנחשבים על ידי בינג כרלבנטיים לנושא החיפוש. כאמור בינג תשחרר את העדכון החדש למנוע ולתוצאות החיפוש באופן הדרגתי במהלך החודש וחצי הקרוב.