
מזה מספר ימים רץ קמפיין ברשת המציע לגולשים לקנות דירה על הירח במחיר של 600,000 ₪.
במודעת הקמפיין נכתב: בשקט החללי, בשלווה הקוסמית, לאור הכוכבים, יוקם מתחם המגורים של העתיד. בתוך קפסולת חמצן ענקית ייבנו 9 מגדלי מגורים מפוארים אשר כוללים בתוכם את כל השירותים הדרושים לסביבת מגורים מושלמת. בריכות שחייה, חדר כושר חדשני, 3 מסעדות, שירותי כביסה וגיהוץ, מועדון ילדים, חניון תת קרקעי רובוטי, לובי כניסה מפואר. בנוסף יכלול המתחם סופרמרקט עתידני, שדרת חנויות, בית ספר, גני ילדים, ספרייה, קולנוע דרייב אין לאור הכוכבים, פארק שעשועים ענק לילדים, גינת כלבים ופארק עתיד טכנולוגי.
כעת מתברר כי מדובר בקמפיין פרסומי של אתר האינטרנט WinWin שמטרתו הייתה כפולה, מצד אחד להראות למפרסמים השונים שהפרסום באתר מוכיח את עצמו. בעשרים וארבע השעות הראשונות של הקמפיין, מאות גולשים באמת התעניינו על קניית דירה על הירח. המטרה השנייה הייתה להעביר מסר ברור לצרכנים – יש בלוח 130,000 דירות הממתינות רק להם, ועם מלאי כזה רחב של דירות, אין שום סיבה לחפש דירה על הירח.
הקמפיין השיג את המטרות התקשורתיות – הוא עורר שיחה ענפה ברשת ודחף אנשים רבים להתעניין בפרויקט המיוחל. לצד הגולשים הרבים שהתעניינו על קניית דירה, היו גם גולשים נוספים שפיתחו יצירתיות רבה. צחי שאל אם יש אפשרות להתמנות לראש העיר של המושבה, עודד התעניין לגבי שירותי המס ואילו רינת שאלה האם המושבה עובדת בשבת. "הקמפיין השיג את התוצאות המקסימליות", אמר יובל אטד, מנכ"ל לוח WinWin והוסיף "שמחנו לגלות שהגולשים גילו חוש הומור כאשר התגלה להם כי הקמפיין איננו אמיתי".