לימוד דף הגמרא הוא משימה שאינה תמיד פשוטה. ההתמודדות עם השפה השונה, הניסוחים הבעייתיים והבנת עומקם של הדברים אינם דברים של מה בכך. כיום קיימים פתרונות עבור המתקשים, במסגרת של ספרי פירושים כאלה ואחרים עבור התלמוד הבבלי. אולם מה יעשה אדם שמעוניין ללמוד דווקא את התלמוד הירושלמי, שהוא הרי ידוע במורכבויותיו אף יותר מן התלמוד הבבלי, ורבים כלל לא ניגשים ללמוד אותו בשל הקושי הטמון בחובו. על הפער הבעייתי הזה הצליח לגשר תלמיד ישיבת ההסדר שעלבים, חגי רוזנברג, אשר הוציא לאור ספר פירוש פשט על מסכת פסחים מהתלמוד הירושלמי. הפירוש בספר בנוי במתכונת של עמוד מול עמוד - כלומר בצד אחד של הדף מופיע העמוד המקורי של התלמוד הירושלמי ובצד השני מופיע פירושו של חגי הנקרא "רינת שושנים". בנוסף לפירוש הגמרא, הוסיף חגי בתחתית כל עמוד גם פירוש אישי, פרי עטו, המרחיב את הנקודות הנדרשות. פירוש זה מכונה "אעירה שחר". הספר יצא לאור ביוזמה פרטית של חגי בסיוע משפחתו אשר לקחה על עצמה את אחריות ההדפסה. מדובר במהדורה מכובדת, נוחה לשימוש אשר יכולה להתאים גם לאדם שמתחיל בפעם הראשונה את לימוד התלמוד הירושלמי. חגי טוען שמסכת פסחים זו רק ההתחלה ובעז"ה הוא יכתוב פירושים לכלל התלמוד הירושלמי. חגי, על אף היותו צעיר לימים, עמל רבות על הספר אשר זכה להסכמתם של רבנים ובניהם גם הרב עובדיה יוסף אשר כתב על הספר, "ביאור פשט נפלא. מעשה ידי אומן, נטע נאמן, צנצנת המן, חכו ממתקים וכולו מחמדים". עוד הוסיף הרב, "חידושים וביאורים ערוכים ומסודרים תפוחי זהב במשכיות כסף דבר דבור על אופניו". הרב הראשי לישראל הרב שלמה עמאר נתן גם הוא הסכמה על הספר ואמר על חגי, "ראיתי כי את הכל עשה יפה בעטו עט סופר מהיר, והוצק חן בשפתיו לבאר כל חמירא בדרך ישרה מושכת לב הקורא". הספר "רינת שושנים" קיבל גם את הסכמתו של הרב יעקב אריאל, רב העיר רמת גן, "יפה עשית שהתמסרת להסביר יפה בשפה ברורה ובנעימה את מסכת פסחים של התלמוד הירושלמי". הסכמות נוספות ניתנו ע"י הרב גרוס ראב"ד חניכי הישיבות בני-ברק והרב רוזנברג, רב קרית נורדאו נתניה. את ההסכמה האחרונה קיבל חגי מראש ישיבת שעלבים, הרב יחזקאל יעקבסון, ראש ישיבת ההסדר שעלבים, הכביר תשבחות על חגי ועל שקדנותו הרבה בתורה ואמר: "חגי לקח על עצמו משימה לא פשוטה, אך יצר פירוש על ה"ירושלמי בצורה מאוד ידידותית לקורא ובצורה חכמה. יש לו עקשנות של מצווה וכך הוא הצליח לעשות את זה – מדהים מה בחור יכול לעשות כשהוא רוצה ומתעקש". הרב יעקוסבון הוסיף, "אני חושב שדווקא הלימוד הירושלמי תופס תאוצה. יש תחושה שעם חזרתנו לארץ אנחנו צריכים גם להתחבר לתלמוד הירושלמי שהיה מוזנח. תלמידים שלנו שמרגישים את הקשר לעם ישראל רוצים לחזק גם את התלמוד הירושלמי. זאת כמובן מעבר לסדרי הלימוד הרגילים של הישיבה, ומה שכל בחור צריך בשביל להספיק ולהתפתח".