הדודלים של גוגל, אותם איורים מיוחדים שמופיעים מדי פעם באתר החיפוש של החברה, הפכו כבר מזמן לשם דבר. מדובר באיורים שמחליפים את הלוגו הקבוע באיור מיוחדים בימים מיוחדים. באופן לא מפתיע, בחרה ענקית החיפוש לחגוג את גם האולימפיאדה בלונדון על ידי שימוש בדודלים. מאז יצאה האולימפיאדה לדרכה, מפיצה החברה בכל יום דודל אחר שברובם המכריע מציגים מקצועות ספורטיביים בהם מתחרים האתלטים במשחקי הקיץ שמתרחשים פעם בארבע שנים. במהלך השבוע האחרון כבר הפכו הדודלים הללו לאינטראקטיביים. כעת ניתן לבזבז כמה דקות על משחקונים פשוטים שמשולבים בדודל עצמו: להתמודד עם מרוץ מכשולים, להתמודד עם ניסיון לקלוע לסל כמה שיותר במסגרת זמן מוגדרת, להתמודד עם מים סוערים וקיאק שקשה לניווט, וגם לעמוד בשער ולנסות לעצור כמה שיותר בעיטות לפני שהיריב הוירטואלי מצליח להבקיע שלושה שערים. בסוף כל פעילות "ספורטיבית" שכזו ניתן לחזור לתחילת המשחקון כדי לנסות להשיג תוצאה יותר, ניתן לחזור לעמוד החיפוש, ובנוסף אפשר להעלות את התוצאה והקישור לדודל לחשבון המשתמש האישי בגוגל פלוס, שירות הרשת החברתי של גוגל. נכון לכתיבת שורות אלו שחררה גוגל כבר 12 דודלים אולימפיים, 4 מתוכם אינטראקטיביים. לחצו כאן לגלריה המלאה.