ר"ז (השם המלא שמור במערכת) ביקשה, כמו כל אזרח בחודשי הקיץ, לנפוש בישראל עם בעלה והילדים. הפעם בחרה המשפחה בעיר אשקלון התוססת והזמינה לינה ברשת מלון דן. ר' מספרת כי כבר בשעות הראשונות התגלה בלגן, כלשונה, בתהליך מסירת החדרים, לדבריה, על אף השעה החדרים לא היו מוכנים בזמן. ר' המתינה עם בעלה והילדים עד שנמסר לה המפתח לחדר. כשפתחה את החדר סירבה להאמין כי מדובר בבית מלון מהרשת המכובדת "דן", "הקירות היו מלאים בעובש ובריח בלתי נסבל", היא מספרת לערוץ 7, "קראתי למנהלת השירות שהופתעה אף היא ומיד החליפה לי חדר". ר' נכנסה בחדר החדש לחדר האמבטיה ואורח בלתי צפוי קיבל את פניה - מקק - ( תִּיקָן בעברית) . ר' הופתעה והמקק בעל הכנפיים נמלט מהמקום. במקביל מצאה ר' בארון שקית ממתקים יבשה עמוסה בתולעים. היא קראה למנהלת השירות - זו תחילה סירבה להאמין להופעתו של המקק אך שוב החליפה לה את החדר. עברו מספר שעות בלבד עד שהופיע שוב מקק חדש בחדר. הפעם לכדה אותו ר' באמצעות כוס כדי להוכיח את טענותיה. שוב קראה ר' למנהלת השירות וזו פתחה עימה בויכוח על נוכחותם של מקקים בכל בית סביר בישראל, "בבית שלך אין ביוב, אין מקקים?", שאלה את האורחת שהשיבה לה בשלילה ודרשה לעזוב מיד את החדר. "מנהלת השירות אמרה לי כי לצערה אין לה חדר פנוי ואם אני רוצה אני מוזמנת לחזור הביתה". בשל השעה המאוחרת נאלצה ר' להעביר לילה נוסף בחדר. מרשת מלונות דן נמסר בתגובה "עם פנייתה של האורחת היא טופלה והועברה חדרים בעקבות מספר תלונות שהיא העלתה בפני נציגי המלון. אמש האורחת ביקשה לעבור שוב חדר, אך הוסבר לה כי עקב תפוסה מלאה במלון אין אפשרות להעבירה לחדר אחר. עקב עוגמת הנפש שנגרמה לאורחת המלון דאג להזמינה לארוחת ערב ואף הוצע לה 10% הנחה על תשלום החופשה. אנו מצטערים מעומק הלב על עוגמת הנפש שנגרמה לאורחת".