יעקב ברג, מנכ"ל יקב פסגות, מאמין כי מכירות היין של יקב פסגות בדרום אפריקה לא יפגעו ואף יעלו, בעקבות החוק החדש שנכנס לתוקף בדבר סימון מוצרים המגיעים מההתנחלויות. בעקבות החוק שנכנס לתוקף בדרום אפריקה, המחייב לסמן מוצרים המיוצרים בהתנחלויות, אומר ברג כי "אני מאמין שזה לא יפגע במכירות שלנו בדרום אפריקה ואולי אף יגרום לגידול במכירות, אנו מתכננים לעשות מאמצים שיווקיים והסברתיים על מנת להתגבר על כל המכשולים". עוד הוסיף ברג, כי ציון של אזור גיאוגרפי על גבי בקבוקי היין מקובל מאוד, בפרט כשמדובר ביין, אך לא מקובל לציין "אזור פוליטי". "האזור הגאוגרפי בו גדלים הכרמים של יקב פסגות הינו מהאזורים הטובים בעולם, זהו גם אזור שהיה משופע בכרמים עם תעשייית יין מפוארת עוד בתקופת התנ"ך. התופעה של החרמת התוצרת על רקע "פוליטי" הינה תופעה שיש בה הרבה מן הגזענות. תופעה זו גם קיימת בארצות אירופה, מזה כשנתיים הטילו במדינות אירופה תוספת מס של 17% על תוצרת שמגיעה מיו"ש", הוא מציין. יקב פסגות הינו יקב שעוסק בעשייה של יינות איכותיים, היקב שוכן על צלע הר במרומי נחלת בנימין צפונית לירושלים. יקב פסגות החל את דרכו כיקב גרא'ז וייצר בשנתו הראשונה כ- 4,000 בקבוקים. כיום מייצר היקב כ- 150,000 בקבוקים בשנה, וחלק ניכר מן היינות מופנה ליצוא. בין המדינות שאליהן מייצא היקב ניתן למצוא את ארה"ב, קנדה, דרום אמריקה, אוסטרליה, יפן, צרפת, אנגליה, שוויץ, איטליה ודרום אפריקה.