יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, השיק היום (רביעי) את מסע הבחירות שלו לפריימריז של הליכוד בפנייה ישירה בדף הפייסבוק שלו. ריבלין פנה לחברים וקרא להם לעזור לו להחליט על סלוגן מנצח לקראת הפריימריז בליכוד. לגולשים ניתנה הבחירה בין סלוגנים שונים: ריבלין –נאמן לעקרונות. נאמן לאנשים. וריבלין יו"ר הכנסת שלנו ועוד. יו"ר הכנסת אינו מנהל בעצמו את דף הפייסבוק שלו אך הוא מתעדכן בתגובות השונות שהוא מקבל מהגולשים. במהלך כהונתו של ריבלין כיו"ר הכנסת הוא חולל מהפכה בענף הדוברות בכנסת, ואף השיק עם חברי הכנסת מיזמים אינטראקטיביים שונים. כמו כן שודרג אתר הכנסת, נפתח דף פייסבוק של הכנסת, ונעשו מיזמים שונים ברמת הניו-מדיה. עם השקת הקמפיין אמר יו"ר הכנסת כי " אמנם בגילי אנשים מפחדים מטכנולוגיה חדשה, אך חשוב גם ללמוד כיצד לנצל את רשת האינטרנט להעמקת הדיון הדמוקרטי". "הרשת שיפרה את הקשר הישיר בין הבוחר לציבור וזה מדהים לראות איך מועמדים שונים מנהלים קמפיין בחירות שכמעט כולו מבוסס על המדיה החברתית והקשר הישיר עם הבוחר."