לפחות שני מטוסי נוסעים נותרו לאחרונה ללא כל בקרה זאת לאחר שהטייס נרדם במהלך הטיסה בגובה של אלפי מטרים. רשויות התעופה בבריטניה חשפו כי שני הטייסים, בשני מקרים שונים, היו לבדם בתא הבקרה בזמן האירועים ולכן לא היה מי שהתריע על כך במקרה הראשון דיווח הקפטן כי עזב את התא לצורך שירותים, הוא ניסה להשיג את הטייס במשך מספר דקות אך לא הייתה תשובה. כשחזר מצא את הטייס ישן שינה עמוקה על לוח הבקרה. טייס נוסף מצא עצמו במצב דומה, כאשר לא הצליח להיכנס לתא הטייס. כשנכנס בסופו של דבר, הוא מצא את סגנו ישן והיה צריך לנער אותו כדי להעירו. רשויות התעופה חוששים כי שעות רבות באוויר עלולות להביא טייסים להתשה מוחלטת וכי יש לרענן את הכללים בעניין. לפי הכללים היום, טייסים יכולים להוביל מטוסים מסחריים במשך 22 שעות ברוטו, 11 מהן באוויר, ועוד זמן המתנה בשדה והמראה חזרה לארץ המוצא.