קמפיינים של תשדירי בחירות מתאפיינים בדרך כלל בתשדירים יפים עם נופי הארץ ומועמדים בלשכה מפוארת בנאום לאומה. אולם, בבית היהודי, אחת המפלגות הפעילות ביותר בישראל בתחום הרשתות החברתיות, החליטו לשלב בתשדירי הבחירות ובקמפיין הכללי תוכן וידאו וגרפיקה של עשרות אלפי הגולשים בפייסבוק של נפתלי בנט. תחת הכותרת "אתם הפרסומת הכי טובה שלנו" יפנה בימים הקרובים נפתלי בנט בעצמו באתר הפייסבוק שלו לתומכיו בסרטון קצר, ויבקש מהם להעלות לדף סרטונים ותמונות עם תשובות לשאלה:"מהו הבית היהודי שלך?". בסרטון שלו לגולשים מסביר בנט, כי "בשבילי, הבית היהודי הוא החיבור המטורף הזה שקורה עכשיו בין מאות אלפי חילונים ודתיים שמאמינים בערכים, ציונות ומסורת. להצטלם עם תינוקות - זה לא בדיוק הקטע שלי, גם אין לי לשכה מי יודע מה מפוארת עם דגל וספריה מהודרת מאחוריי. מה שכן יש לנו בבית היהודי - זה אתכם: אנחנו בבית היהודי רוצים להיעזר בכם בתשדירי הבחירות שלנו. אנחנו מאמינים שאתם הפרסומת הכי טובה שלנו. אנא שתפו בדף הפייסבוק את המחשבות שלכם על מה זה הבית היהודי בשבילכם ולמה אתם כל כך מתחברים אליו ואל הערכים שלו". מנהל הקמפיין של הבית היהודי, משה קלוגהפט, מסביר: "לעשות תשדירי בחירות באולפנים נראה לנו מאד מיושן, והאמת גם מאד בזבזני. מכיוון שממילא הגולשים משתפים אותנו בהמון חומרים מעניינים ומקוריים - אין סיבה שלא ניעזר בהם גם בתשדירים". "זה יכול להיות בפוסט, זה יכול להיות בסרטון קצר, זה יכול להיות בשיר, זה יכול להיות בתמונות, בצילומים או בכל מה שיחשבו - כולל להשתעשע על חשבון המפלגה או נפתלי בנט. הכל מותר. חוכמת ההמונים טובה יותר מכל איש מקצוע. אנחנו מבטיחים לעבור על הכל ולשלב כמה שיותר מהחומרים שלכם בתשדירי הבחירות שלנו", הוסיף קלוגהפט.