התכנית לחשבונאות בבית ספר אריסון למנהל עסקים בבינתחומי הרצליה אירחה אמש (ראשון) את רמי לוי, בעלים ומנכ"ל של "שיווק השיקמה", להרצאה בפורמט שאלות ותשובות מהסטודנטים. לוי התייחס בדבריו לסדר היום החברתי-כלכלי ואמר, "במהלך תקופת הבחירות קיבלתי פניות רבות ממפלגות שונות שהציעו לי להצטרף לרשימה שלהן, במקום גבוה, זאת כנראה על סמך סקרים שונים שערכו בנושא. נאלצתי לסרב לכולם מכיוון שאני מאמין שהיכולת שלי להשפיע מבחוץ גדולה יותר מאשר היכולת שלי להשפיע מתוך המערכת הפוליטית". במענה לשאלת המנחה האם קיבל הצעה להיות שר אוצר בממשלת נתניהו – השיב לוי: "משהו כזה". עוד אמר כי, "על מנת למנוע סחטנות צריך להעניק יותר כוח לנתניהו, לכן אני אבחר בו להיות ראש הממשלה הבא של ישראל. אני חושב שברגע שהממשלה תשמור על הכלכלה כמו שצריך זה יטיב בסופו של דבר עם הצרכן וגם עם העובד". על ח"כ יחימוביץ' אמר לוי, "שלי יחימוביץ יודעת להתנסח בצורה חסרת תקדים, אך היא מעולם לא הוכיחה את עצמה. יחימוביץ מנגנת על חולשות של אנשים חלשים, היא לא באמת מנסה לעזור להם". בהתייחסו ליוקר מחירי המזון, הדגיש לוי כי המחאה החברתית התחילה טוב אך פספסה ברגע שראשיה פנו לפוליטיקה, "קהל הצרכנים צריך לדבר ברגליים ולרכוש מוצרים זולים יותר – רק כך היצרנים יבינו". "פתיחת עסקים בחו"ל לא קורצת לי בשלב זה", אמר לוי והוסיף "בימים אלו אני בודק את האפשרות לפתוח סניפי בנק של רמי לוי - בנק חברתי. אני אתרחב לכל תחום שמאפשר לי להיטיב עם הצרכן על רצפת המכירה. אני בוחן כיום את האפשרות לפתוח בנק ובודק האם יש בידי את האפשרות לתת לצרכן מענה מלא ומספק. כל עוד אני אמצא שאני יכול להיטיב עם הצרכן לאורך זמן, אני אצא לדרך". עוד אמר כי, " היום אני שותף ב'המותג' יחד עם עוד 5 רשתות שיווק, בשנת 2015 אני אצא לדרך עצמאית עם מותג פרטי של רמי לוי ואייצר תחרות חזקה מאוד בשוק ואז נראה את הכוח של מותג פרטי בישראל. בשנת 2015 יהיו לנו 50 סניפים ואנחנו נישאר באותו רווח תפעולי, אפילו נעלה קצת. נישאר באותו רווח גולמי וזה לא יבוא על חשבון הצרכן". לוי התייחס בדבריו לשוק הסלולר, אליו הצטרף לאחרונה, "כשנכנסתי לשוק הסלולר הייתה לי אותה האסטרטגיה כמו בתחום המזון - להיטיב עם הצרכן ולהוזיל את המוצר במאות אחוזים. בלי הרבה ניסיון קודם למדנו יחד את השוק ונכנסנו לתחום. זהו שוק צפוף ויש בו חברות חדשות שמעניקות מחירים לא ריאליים, במצב בו השירות לא עולה יותר מ- 50 שקל לחודש, יקרה אחד מ-2 הדברים: הספק יעלה את המחיר במהרה או שהוא יאלץ לסגור את העסק. לכן, החברה שלנו המעניקה את השירות תמורת 100 שקל בחודש הינה החברה היחידה שמרוויחה מתוך החברות החדשות שנכנסו לשוק הסלולר".