הקמפיין החדש של מטה כחול לבן במשרד התמ"ת, לעידוד צריכת מוצרים המיוצרים בישראל, כבר עלה בכיכובו של המדליסט האולימפי אריק זאבי. במקביל פתח מטה כחול לבן, המוביל את הקמפיין, בתחרות חמשירים בעמוד הפייסבוק של המטה, 'קונים כחול לבן'. גולשי הרשת החברתית מוזמנים לכתוב חמשירים תחת הכותרת: "בשבילי רק מוצר ישראלי", ולשתף את חבריהם באפליקציית התחרות בפייסבוק. הגשת החמשירים תתאפשר עד לסוף השבוע הקרוב ובסיומה, ייבחר הזוכה בחיבור החמשיר הטוב ביותר שיזכה בפרס בסך 3,000 ₪. שלושה מחברי חמשירים נוספים, יזכו בפרס בסך 1,000 ₪, כל אחד. הזוכים ייבחרו על ידי ועדת שיפוט מקצועית שמונתה לצורך התחרות. במשרד התמ"ת מדווחים, כי מאז פתיחת התחרות, לפני כשבועיים, התקבלו באתר כבר למעלה מ-850 חמשירים ועוד מאות תגובות אוהדות, שצבעו את דף הפייסבוק של מטה כחול לבן. מטה כחול לבן במשרד התמ"ת, המשותף להתאחדות התעשיינים והסתדרות העובדים החדשה, פועל לקידום מודעות הציבור לחשיבות רכישת תוצרת הארץ גם בערוץ היוטיוב, ובימים האחרונים העלה סרטון המציג את ה"קרב האחרון" של אריק זאבי מול מוצראלי – הדמות המלווה את מטה כחול לבן ברשתות החברתיות. הסרטון זכה עד כה ליותר מ- 18,000 צפיות. במשרד התמ"ת מציינים כי במסגרת המאמצים להנגשת השירות והגברת המודעות לכלי הסיוע, השירותים, ההטבות ופעילויות המשרד, תוגברה פעילות המשרד באפיקי המדיה החברתית והתקשורת הבלתי אמצעית מול הגולשים. בין השאר, מעניק המשרד מענה שוטף לפניות גולשים באמצעות הפייסבוק והטוויטר, מספק מענה רשמי ומהימן לשאלות גולשים בפורומים נבחרים ומפעיל שירותי מידע, מדריכים אינטרנטיים כתובים ומצולמים, אפליקציות, משחקים וכמובן – תחרויות נושאות פרסים. נכון להיום, עומד מספר אוהדי דף כחול לבן בפייסבוק על כ- 44,000, אלפים נוספים נרשמו באתר הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ובעמוד הרשמי של המשרד, המספק מידע אינפורמטיבי על אזכורים תקשורתיים, הודעות לציבור, פרסומות המשרד ומענה שוטף לפניות גולשים. לדברי ראש מטה כחול לבן במשרד התמ"ת, ינון אלרועי, "קמפיין כחול לבן החדש, נועד להגביר את מודעות הצרכנים לחשיבות שבצריכה מוצרים המיוצרים בישראל להגדלת התעסוקה ולעודד אותם לצרוך מוצרים כחול-לבן, כאשר אלו מתאימים במחירם ובאיכותם לצרכנים. אני קורא לציבור לחפש את התו "מיוצר בישראל" וליצרני נוספים להצטרף לפרויקט סימון המוצרים בכדי לסייע לציבור הצרכנים בזיהוי המוצרים המיוצרים בישראל. כאשר כל מיליארד שקלים של יבוא, המוסבים לייצור מקומי – מייצרים 2,750 מקומות עבודה חדשים, מודעות הציבור למשמעות רכש מקומי, חשובה ואנו נמשיך לפעול בכדי שלצרכן קנייה זו תשתלם. לצורך זאת, אמר, אנו מרחיבים גם את חשיפת תו מיוצר בישראל באתרי השוואת מחירים. אלרועי הוסיף כי השימוש ברשת החברתית מאפשר שיח ישיר עם הגולשים והחלפת דעות, החשובה מאוד בפעילותנו".