המשקפיים של גוגל הופכים לאיטם למציאות מוגמרת. האוונגליסט של הפרויקט בחברה, טימותי ג'ורדן, ניצל את הבמה בכנס SXSW השנתי, שנערך בימים אלו בטקסס, ארצות הברית, כדי להציג יישומים ראשונים למשקפיים. כמו כן הוא הציג את ממשק התכנות Mirror. ממשק זה מאפשר למפתחים להציג על הזכוכית של המשקפיים, ישירות לעיני החובש, מעין כרטיסיות שיכולות להציג טקסט, תמונות, סרטונים או קוד HTML. המעבר בין הכרטיסיות, שניתנות לשילוב, מבוצע באמצעות קול או נגיעה במשטח פיקוד בצד המשקפיים. בהדגמה הציג ג'ורדן פיתוחים ראשוניים והם כוללים יישומים של העיתון ניו-יורק טיימס, תוכנה בשם Skitch שמשתלבת עם היישום הפופולארי Evernote, וכן של הרשת החברתית Path. היישומים הראו את הקווים המנחים של התכנות למשקפיים: חדשות ועדכונים בלבד, מבלי להציג תכנים ישנים שכבר כבר זמנם. כמו כן מדובר ביישומים שנכתבו במיוחד למשקפיים, ולא הומרו מפלטפורמות אחרות. היישום של ניו-יורק טיימס הציג כותרות ואת שמות הכותבים. בחירה בכותרת מאפשרת הקראה בקול של הידיעה עצמה. Skitch מאפשר ללכוד תמונות, שהן למעשה מה שרואה המשתמש מול עיניו, ומאוחר יותר לארגן אותן ב-Evernote, וב-Path ניתן לשתף את אותן תמונות עם החברים. כמו כן הוצג אב טיפוס של תוכנת הדואר ג'ימייל של גוגל עצמה. הודעות הדואר מוצגות כשהן נכנסות בלבד, ולאחר הקראת ההודעה, לפי בחירת המשתמש, הוא יכול לענות עליה בהודעה קולית.