גוגל סוגרת היום (יום א') שירות נוסף שלה. הפעם מדובר בשירות משני: מדור המשחקים שלה באתר הרשת החברתית גוגל פלוס (+Google). המשחקייה של השירות הייתה אמורה להיות אחד ממוקדי המשיכה שלה, בדומה למתרחש בפייסבוק, הרשת החברתית המובילה. אם תרצו מדובר בעוד סימן מובהק לחוסר ההצלחה של הרשת החברתית שמציעה גוגל. המשחקים בפייסבוק מושכים מדי יום עשרות מליוני משתמשים, אם לא יותר, והם מהווים חלק מהותי מאוד בשימוש היום יומי של המשתמשים בשירות. בגוגל פלוס המשחקים לא ממש תפסו משתמשים. זה קרה למרות שיתוף פעולה של חברות רבות שהמירו משחקים מוצלחים מפייסבוק גם לרשת החברתית של גוגל. היא גם כמעט ולא הצליחה למשוך חברות שייצרו משחקים בלעדיים עבורה. מה לגבי אלו שקנו אשראי לשימוש במשחקים השונים שהוצעו בשירות, וכעת נותרו ללא יכולת לנצל אותו? התשובה של גוגל "פנו למפתחים". היא אפילו מספקת קישורים לכל החברות שנותרו עם משחקים בשירות ב דף מיוחד .