אפל הוא המותג בעל הערך הגבוה ביותר כיום בעולם. כך עולה מדו"ח המותגים המובילים ל-2013. הדו"ח נערך חברת Interband שמפרסמת את הדו"ח מאז שנת 2000. אפל תפסה את מקומה של קולה קולה במקום הראשון. קוקה קולה אינה תופסת את המקום הראשון מאז השנה הראשונה בה בוצע הסקר. היא אף נדחקה למקום השלישי, לאחר גוגל שטיפסה שני שלבים מעלה. אפל, שהגיעה בשנה שעברה למקום השני בסקר, רשמה עלייה של 28% בערך המותג לכדי 98.4 מיליארד דולרים. העלייה של גוגל אף מרשימה יותר: 34% לערך מותג של 93.3 מיליארד דולרים. קוקה קולה אמנם ירדה למקום השלישי, אבל רשמה בכל זאת עלייה קלה של 2% לערך של כ-79.2 מיליארד דולרים. חבורת הטכנולוגיה זוכות לביטוי נרחב מאוד ברשימה שמכילה 100 מותגים. בעשרת המקומות הראשונים אפשר למצוא לא פחות משש מהן. יבמ ממוקמת במקום הרביעי (ירידה של מקום), מיקרוסופט בחמישי, ואילו סמסונג עלתה למקום השמיני והחליפה מקומות עם אינטל. אינטל היא החברה היחידה בעשירייה הפותחת שערך המותג שלה ירד: היא איבדה 5% וירדה ל-37.2 מיליארד דולרים. הקפיצה הגדולה ביותר בערך המותג שייכת גם היא לחברת טכנולוגיה. פייסבוק קפצה ב-43% בין 2012 ל-2103. ערך המותג שלה שווה לפי Interband 7.7 מיליארד דולרי. זה הספיק לה כדי לקפוץ ממקום 67 ב-2012 ל-52 השנה. את הסקר המלא, כולל הסברים, ראיונות ועוד, תוכלו למצוא כאן .