אבישי בן חיים / אמנון לוי, שימו לב: הדור הבא של הכיפות השחורות כבר כאן. אחרי ששרו קטעי חזנות, ניגנו מחרוזות כליזמרים, התמסרו אל פריד/בן-דוד/שוואקי, התענגו על מקהלות הפרחים ופזמו ניגוני חצרות, יוצאים החרדים אל מעבר לפרגוד, מאחורי החומות, מתחת לשיח המוזיקלי המוכר, אל המוזיקה הלועזית. רחמנא ליצלן. נתנאל ישראל ושרולי ברונכר | גרסת גיור | רק לך קצת מפתיע, קצת לא רגיל, אבל עם העובדות אי אפשר להתווכח. להיטי הלעז כבר חורכים את רחבות הריקודים בחתונות השחורות, המילים – במבטא יידישי כמובן – משתלבות עם טראנסיות העיבוד, הלחן מזדמזם לו בקונוטציות שונות וכבר אי אפשר להבדיל בין המזמזמים ה'חוטאים' – בקיאי המקור, לבין מכירי הגיור. זו אחת הסיבות להתנגדות הרבנים מאז ומעולם לגיורי השירים. עוד מימי אום כלת'ום ופריד אל אטרש. כמו גם סיבות כמו 'מקור גויי המטמטם את הנפש' ובל נשכח - כותב המילים הרי צריך לשמוע את המקור איך שהוא כדי להכיר את הלחן, הלא כך? חיים שלמה מאיעס | גרסת גיור | מיין מאמע אבל הימים השתנו, התקופה אחרת והצאן כבר לא מפחד ממקלות, הוא מבקש גזר. וכאן מגיע שרולי ברונכר, בחור חסידי מפאות מסולסלות ועד נעליים שחורות מצוחצחות, מעבד וטכנאי מוזיקלי המתמחה במוזיקה אלקטרונית, ומטביל שיר אחרי שיר ליהדות. ומי יודע, אולי ביום מן הימים, כשג'סטין ביבר יעלה לשמיים וייקראו חובותיו, יעופפו כמה חתנים וכלות עם 'מיין מאמע' שלו ויכבידו קצת את הצד השני של המאזניים. חיים שלמה מאיעס | גרסת גיור | בס קול שבת שלום! עוזיאל.