שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנטiStock

אז איזה עסק אתם מנהלים? משרד עורכי דין לענייני תחבורה? או אולי מרכז לשיעורים פרטיים לתלמידים? לא משנה עד כמה העסק גדול ומצליח, דבר אחד בטוח: לא תצליחו להביא לקוחות לאורך זמן ללא פרסום תוכן שיווקי באינטרנט. זה לא סוד שמרבית הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים שירותים דרך אתר האינטרנט, ואם אתם לא שם, או לא מקבלים חשיפה מספקת, אתם לא בדיוק קיימים.

5 סוגים של תוכן שיווקי שלא מומלץ להחמיץ

פרסום תוכן שיווקי יכול להתבצע בכמה אופנים. מכיוון שקיימים כמה סוגים של תוכן שיווקי, חשוב להיות מודעים אליהם, כדי לדעת להתאים את סוג התוכן השיווקי לכל מצב. כאן נתייחס יותר לתכנים שיווקיים כתובים ופחות לתכנים ויזואליים כמו סרטונים או אינפוגרפיקות.

ראיונות

ראיונות הם דרך מעניינת לפרסם תוכן שיווקי. המבנה של הראיון קליל יותר מזה של כתבה רגילה, והוא מאפשר הצצה לתוך עולמו של בעל מקצוע. באמצעות ראיון טוב אפשר לענות על שאלות שכל לקוח או גולש היה שמח לקבל את התשובה עליהן. כמו כן, לראיון יש נימה אישית יותר, והוא יוצר הזדהות בקרב הגולשים.

מדריכים והוראות "עשה" ו"אל תעשה"

פעמים רבות גולשים מחפשים הוראות לביצוע פעולות מסוימות כמו פתיחת סתימות באופן ביתי או שתילת צמחי גינה מסוימים. אתם כבעלי עסק יכולים להעניק להם טיפים מהידע האישי שלהם. גולשים מעריכים את הידע הזה, שכן הוא עוזר להם רבות בחיי היום יום. כאשר גולש מסיים לקרוא מדריך, הוא מרגיש שלמד משהו חדש. אם עדיין יש לו שאלות, באפשרותו לפנות לבעל העסק.

כתבות תוכן איכותיות באתרים מובילים

פרסום תוכן שיווקי כולל לא פעם כתיבת כתבות תוכן איכותיות לאתרים מובילים. מדובר בכתבות תדמית על העסק שנועדו להציג את היתרונות שלו, וכן כל תוכן שבעל העסק חושב לכלול בכתבה, תוכן אשר עשוי לעניין את הגולש. המיוחד בכתבות אלה הוא שמדובר בכתבות בעלות שרידות גבוהה אשר מקבלות חשיפה באתרים שכולם נכנסים אליהם. מבחינת קידום, מדובר בהזדמנות פז להשיג קישור חיצוני לאתר איכותי. ואם כבר משיגים קישור חיצוני, מומלץ שהאתר שלכם יהיה מעוצב ונוח מבחינה ויזואלית, כדי שהגולשים יוכלו לפנות אליכם בקלות.

כתבת Case Study של סיפורי הצלחה

הגולשים אוהבים להסתמך על סיפורי הצלחה של חברות מסוימות, בייחוד אם הם בדיוק מחפשים את השירותים שאתם מציעים. כך שאם לאחרונה חוויתם הצלחה מסחררת בעסק שלכם, זה הזמן לחלוק אותה עם אחרים. תוכלו להציג נתונים, לציין אנקדוטות ולהביא דוגמאות ללקוחות מרוצים שהשירות או המוצר שלהם עזר להם לשנות את חייהם לטובה.

תמונות

אמנם לא מדובר בתוכן מילולי, אבל כמו שאומרים – תמונה אחת שווה אלף מילים. לא משנה איזה תוכן בחרתם לפרסם בסופו של דבר, תמיד טוב לצרף תמונה שהגולשים יכולים להזדהות איתה. התמונה מושכת את הגולשים אל התוכן ומעודדת אותם להתעניין בכתבה ובאתר שלכם.

PRONLINE – מביאים לכם את התוכן השיווקי

רוצים לראות את כוחו של פרסום תוכן שיווקי? בחברת PRONLINE תבינו מהו שיווק אמיתי. לחברה יש קשר עם אתרים מובילים כמו מעריב, ישראל היום או מאקו. כך שאתן יכולים לבחור את האתר המוביל שבו אתם מעוניינים לפרסם את הכתבה שלכם, ולשלוח כתבה איכותית לפרסום. אם אין לכם פנאי לכתוב כתבת תוכן, תוכלו להזמין אותה ולהינות משירותו של צוות כותבים מקצועי. בזכות פרסום כתבות נכון, העסק שלכם יקבל את מלוא החשיפה המגיעה לכם, וגם יתמודד עם מוניטין שלילי המידת הצורך. פנו עכשיו כדי להתחיל ולקבל תוצאות באופן מיידי.