"וישלח אברהם את ידו ויקח את המאכלת לשחוט את בנו ויקרא אליו מלאך ה' מן השמים...." [בראשית כ"ב,י"א]
צפה ב-EXIF
תגובות
ט"ו בחשוון תשס"ט, 22:13
הציור מדהים ממש אבל-יאנונימיי
אלף- למה לא רואים את האיל?
בית- קצה הגלימה הכחולה בצד ימין מהי? וכנ"ל בצד שמאל, לא כ"כ ברור מה יש שם...
גימל- אני לא אוהבת שבכל הציורים של העקדה אברהם אבינו מצויר כמניף את הסכין, לדעתי צריך לצייר אותו בוכה ותנועותיו מראות על עצבות, זה היה ניסיון! וניסיון קשה! לעקוד את הבן האהוב והיחיד (כמעט..) שלו! הוא נראה אכזרי כשהוא מניף ככה את החרב... ככה נראה לי... אבל אולי זה קשה...
דלת- הראש של אברהם קצת לא פרופורציוני (איך כותבים תמילה הזאת??:)) אולי היה צריך להוסיף לו פרופיל כלשהו
הא- אני לא כ"כ אוהבת איך שהיד מלמעלה מצוירת, אם מסתכלים קצת ברפרוף זה נראה לא טוב...
הציור יפה מאוד!!!! בהצלחה וכל הכבוד! את מציירת מדהים! ואני מאוד אוהבת איך שאת מציירת את הבגדים שלהם (בכל הציורים) ואת הדקל וההרים (בציור הזה)... כל הכבוד:)
ט"ו בחשוון תשס"ט, 23:23
לאנונימי.יאהובה קלייןי
ראשית, תודה עבור הביקורת הבונה. אני מצטערת שהמצלמה לא קלטה את הציור במלואו. בצד ימין - יש סלסלה מקש עם כמה דברים מכוסים באריג. באשר להערתך מדוע אברהם נראה אכזרי בהניפו את המאכלת? הוא דווקא בוכה, אלא שאינני נוהגת לצייר את פני הקדושים מלפנים.לכן לא ניתן לראות את בכיו.הוא מניף את המאכלת, היות והוא עומד בנסיון! בנוגע ליד,יש משהו בדבריך,בכל אופן תודה על התייחסות. ברכות והצלחות גם לך בהמשך הדרך. שבת שלום ומבורך.
ט"ו בחשוון תשס"ט, 23:23
לאנונימי.יאהובה קלייןי
ראשית, תודה עבור הביקורת הבונה. אני מצטערת שהמצלמה לא קלטה את הציור במלואו. בצד ימין - יש סלסלה מקש עם כמה דברים מכוסים באריג. באשר להערתך מדוע אברהם נראה אכזרי בהניפו את המאכלת? הוא דווקא בוכה, אלא שאינני נוהגת לצייר את פני הקדושים מלפנים.לכן לא ניתן לראות את בכיו.הוא מניף את המאכלת, היות והוא עומד בנסיון! בנוגע ליד,יש משהו בדבריך,בכל אופן תודה על התייחסות. ברכות והצלחות גם לך בהמשך הדרך. שבת שלום ומבורך.
ט"ו בחשוון תשס"ט, 23:53
יפה...יאליעד.י
אין מילים כרגיל...
י"ח בחשוון תשס"ט, 01:21
לאליעד, תודה.יאהובה קלייןי
מזמן לא ראיתי את ציורך באתר? שמא אתה מכין לנו כמה הפתעות?
כ' בחשוון תשס"ט, 19:03
100מם ! זה צבעי שמן? ; ; ; ; ; ; &nיאנונימיי
ט"ז בחשוון תשס"ט, 00:00
לטעמי יש רגעי קודש שלא ניתנים לציוריאוהב אמתי
ורגע העקידה הוא אחד מהם. מלכתחלה אי-אפשר לצייר את יראתו של אברהם אבינו, כל שכן את מסירות הנפש של יצחק אבינו. כל נסיונות לציור הקודש נידונו לכשלון. אפשר, ורק במאמץ גדול, לצייר את מה שלפני הקודש או אחרי הקודש (למשל את הליכתם המשותפת אל הר המוריה או את העלאת האיל לעולה).
י"ח בחשוון תשס"ט, 01:32
לאוהב אמת.יאהובה קלייןי
אני מכבדת את דעתך. יש בדבריך משהו, אבל כאשר רוצים להמחיש לילדים את הנושא, אפשר לצייר זאת למטרת לימוד. כך הילד לומד את החומר בצורה מוחשית יותר. האמת שציירתי גם את הרגע אחרי עם האיל,וגם את הרגע לפני. אולי בהזדמנות אחרת אעלה זאת,בע"ה - לאתר. גם בסיפרי הלימוד יש ציורים להמחשה ולאחרונה ניתן לראות זאת בדפי לימוד שמחולקים לגיל הרך. כמה טוב ללמד ילד חומר לא בצורה יבשה אלא - על ידי מדרשי תמונה. מה דעתך? שבוע טוב ומבורך! הרבה הצלחות ביצירותך.
י"ח בחשוון תשס"ט, 23:27
דעתי על לימוד תורה לילדיםיאוהב אמתי
בתלמוד תורה צריך להתיחס לילדים כאלו הם מבוגרים, אפילו שהם לא מבוגרים.ילדים יותר חכמים ממה שמבוגרים חושבים.
באשר למדרשי תמונות, כמעט כל אמצעי אפשר לקדש, אבל יש לעשות זאת מתוך זהירות, יראת שמים והרבה מחשבה ואמונה.
כ' בחשוון תשס"ט, 23:58
לאוהב אמת.יאהובה קלייןי
תודה לדבריך, נתת לי חומר למחשבה. ברוך תיהיה.
י"ח בחשוון תשס"ט, 01:20
מצטרפת לקודמי.בכלל ביהדות,רגע הקודש בעקדה הוא האילימור ה'י
ולא ההנפה. זה לא מה שה' דורש. העניין הוא האיל.
ולפי הנצרות- השיא הוא כשאברהם אבינו הרים את המאכלת לעומת היהדות- שאברהם נושא עיניו ורואה את האיל.
הציורים שלך מיוחדים ומקצועיים.
י"ח בחשוון תשס"ט, 01:36
מור ה', תודה ושבוע טוב.יאהובה קלייןי
אין לי שום יחס לנצרות, מטרתי לקדש שם שמים ברבים ולקרב את היהודים לספר הספרים. הציור הזה מתייחס לפסוק הכתוב מעליו. המטרה להמחיש את הפסוק בציור. בכל אופן אני מעריכה מאד את התגובה. שבוע טוב ומבורך ברכות וישועות.
י"ח בחשוון תשס"ט, 01:39
חס ושלום! לא התכונתי חלילה שתחשבי כך,ימור ה'י
י"ח בחשוון תשס"ט, 01:43
(קפץ) רק אמרתי את העניין הזה, וחשוב להדגיש אותוימור ה'י
כי יש אנשים שנוטים לחשוב שזה באמת הכי מרומם בעוד שלמעשה זה לא כך. וזה עמוק. סליחה אם פגעתי. לא הבהרתי טוב. שבוע טוב ומבורך.
י"ח בחשוון תשס"ט, 23:00
למור ה'יאהובה קלייןי
זה בסדר, לא נפגעתי, ההפך הוא הנכון, אני שמחה לשמוע את דעתם של החברים באתר. "מכל מלמדי השכלתי" שיהיה לך שבוע מבורך ומוצלח.
י"ט בחשוון תשס"ט, 21:04
לשם דיוקיdesign08י
א"א החזיק את המחלת ביד שמאל ואילו את יצחק החזיק ביד ימין לבל יזוז!
כ' בחשוון תשס"ט, 23:56
לdesign08יאהובה קלייןי
תודה עבור דבריך. ברכות והצלחות ביצירותך.
י"ט בחשוון תשס"ט, 06:17
הציור הזה טוב יאלכסנדרי
ממחיש ומדהים ולא צודקים אלו שיש רגעים שאי אפשר לציירם כי אפשר תמיד לפשטם.
כ"א בחשוון תשס"ט, 00:02
לאלכסנדר.יאהובה קלייןי
אני מודה מאד לדבריך. כשם שפרצופיהם של האנשים - שונים כך גם דעותיהם- שונות. עניין זה הוא גם מנפלאות הבורא. בכל אופן , אני מעריכה את תגובתך. תבורך בשפע ברכות.
תגובות
אלף- למה לא רואים את האיל?
בית- קצה הגלימה הכחולה בצד ימין מהי? וכנ"ל בצד שמאל, לא כ"כ ברור מה יש שם...
גימל- אני לא אוהבת שבכל הציורים של העקדה אברהם אבינו מצויר כמניף את הסכין, לדעתי צריך לצייר אותו בוכה ותנועותיו מראות על עצבות, זה היה ניסיון! וניסיון קשה! לעקוד את הבן האהוב והיחיד (כמעט..) שלו! הוא נראה אכזרי כשהוא מניף ככה את החרב... ככה נראה לי... אבל אולי זה קשה...
דלת- הראש של אברהם קצת לא פרופורציוני (איך כותבים תמילה הזאת??:)) אולי היה צריך להוסיף לו פרופיל כלשהו
הא- אני לא כ"כ אוהבת איך שהיד מלמעלה מצוירת, אם מסתכלים קצת ברפרוף זה נראה לא טוב...
הציור יפה מאוד!!!! בהצלחה וכל הכבוד! את מציירת מדהים! ואני מאוד אוהבת איך שאת מציירת את הבגדים שלהם (בכל הציורים) ואת הדקל וההרים (בציור הזה)... כל הכבוד:)
אני מצטערת שהמצלמה לא קלטה את הציור במלואו.
בצד ימין - יש סלסלה מקש עם כמה דברים מכוסים באריג.
באשר להערתך מדוע אברהם נראה אכזרי בהניפו את המאכלת?
הוא דווקא בוכה, אלא שאינני נוהגת לצייר את פני הקדושים מלפנים.לכן לא ניתן לראות את בכיו.הוא מניף את המאכלת, היות והוא עומד בנסיון!
בנוגע ליד,יש משהו בדבריך,בכל אופן תודה על התייחסות.
ברכות והצלחות גם לך בהמשך הדרך.
שבת שלום ומבורך.
אני מצטערת שהמצלמה לא קלטה את הציור במלואו.
בצד ימין - יש סלסלה מקש עם כמה דברים מכוסים באריג.
באשר להערתך מדוע אברהם נראה אכזרי בהניפו את המאכלת?
הוא דווקא בוכה, אלא שאינני נוהגת לצייר את פני הקדושים מלפנים.לכן לא ניתן לראות את בכיו.הוא מניף את המאכלת, היות והוא עומד בנסיון!
בנוגע ליד,יש משהו בדבריך,בכל אופן תודה על התייחסות.
ברכות והצלחות גם לך בהמשך הדרך.
שבת שלום ומבורך.
שמא אתה מכין לנו כמה הפתעות?
ורגע העקידה הוא אחד מהם. מלכתחלה אי-אפשר לצייר את יראתו של אברהם אבינו, כל שכן את מסירות הנפש של יצחק אבינו. כל נסיונות לציור הקודש נידונו לכשלון. אפשר, ורק במאמץ גדול, לצייר את מה שלפני הקודש או אחרי הקודש
(למשל את הליכתם המשותפת אל הר המוריה או את העלאת האיל לעולה).
האמת שציירתי גם את הרגע אחרי עם האיל,וגם את הרגע לפני. אולי בהזדמנות אחרת אעלה זאת,בע"ה - לאתר.
גם בסיפרי הלימוד יש ציורים להמחשה ולאחרונה ניתן לראות זאת בדפי לימוד שמחולקים לגיל הרך.
כמה טוב ללמד ילד חומר לא בצורה יבשה אלא - על ידי מדרשי תמונה.
מה דעתך?
שבוע טוב ומבורך! הרבה הצלחות ביצירותך.
באשר למדרשי תמונות, כמעט כל אמצעי אפשר לקדש,
אבל יש לעשות זאת מתוך זהירות, יראת שמים והרבה מחשבה ואמונה.
ברוך תיהיה.
ולא ההנפה. זה לא מה שה' דורש. העניין הוא האיל.
ולפי הנצרות- השיא הוא כשאברהם אבינו הרים את המאכלת לעומת היהדות- שאברהם נושא עיניו ורואה את האיל.
הציורים שלך מיוחדים ומקצועיים.
המטרה להמחיש את הפסוק בציור.
בכל אופן אני מעריכה מאד את התגובה.
שבוע טוב ומבורך ברכות וישועות.
בעוד שלמעשה זה לא כך. וזה עמוק.
סליחה אם פגעתי. לא הבהרתי טוב.
שבוע טוב ומבורך.
"מכל מלמדי השכלתי"
שיהיה לך שבוע מבורך ומוצלח.
ברכות והצלחות ביצירותך.
כשם שפרצופיהם של האנשים - שונים כך גם דעותיהם- שונות.
עניין זה הוא גם מנפלאות הבורא.
בכל אופן , אני מעריכה את תגובתך.
תבורך בשפע ברכות.