לענ"ד יש בעי'ה ביד ימין שלה. זה לא מסתדר לפי ההגיון במציאות, שימי לב.
ו' בכסלו תשס"ט, 22:22
אהובה,יאדרתי
אם ציינת פסוק על יעקב, נראה לי שהיה ראוי לראות את יעקב במרכז, ואת רחל בצד. לא? חוץ מזה, תמונה יפה מאוד, כתמיד.
ז' בכסלו תשס"ט, 00:27
לאדרתיאהובה קלייןי
את אומרת דברי חוכמה, לא חשבתי על זה. ה' יברכך וישמרך.
ז' בכסלו תשס"ט, 00:25
לבת מלך,יאהובה קלייןי
יתכן שאת צודקת. תודה לדברייך. תלכי מחיל לחיל.
ז' בכסלו תשס"ט, 00:23
לאוהב אמת.יאהובה קלייןי
כנראה שהלבוש של רבקה- בצבע אדום- מפריע לך. יש לי בעיה עם הצבע האדום, אני מודה בכך. בכל אופן, תודה על התגובה האמיתית. ברוך תיהיה.
ז' בכסלו תשס"ט, 17:09
דווקאיאוהב אמתי
הפריע לי יותר העמידה והמבט של רבקה בציור, שיש בהם התרסה תלבושת בצבע אדום? לא מפריע רק לי, אלא כנראה גם לאמהות שהיו צנועות. למה קראת לתמונה שבע שנים נוספות? כלומר, מה מייחד את התמונה משבע השנים הראשונות? יישר כח על התגובות האישיות לכל הצופים.
ז' בכסלו תשס"ט, 17:14
התכוונתי לרחליאוהב אמתי
הכד בלבל אותי :)
ח' בכסלו תשס"ט, 00:46
לאוהב אמת.יאהובה קלייןי
בנוגע לעניין שבע השנים הנוספות שאני מציינת. אני מתבססת על רש"י.בציור רואים את רחל כשהיא נשואה כבר ליעקב, לכן יש על ראשה כיסוי וגם על חלק מהפנים שלה .למרות שהיא כבר נשואה לו יעקב מוכן לעבוד את שבע השנים הנוספות. בפרשת ויצא:[ כ"ט,כ"ז] כתוב:"מלא שבע זאת ונתנה לך גם את-- זאת בעבודה אשר תעבוד עמדי עוד שבע שנים אחרות.." מדברי רש"י ניתן להסיק כי- לבן הסכים לתת ליעקב את רחל לאחר שימלאו שבעת ימי המשתה של לאה. לפני שאני ניגשת לציור הנושא, אני קוראת את הכתובים וגם את המפרשים. תודה על הסבלנות ועל ההתייחסות לציור ועל ההתבוננות העמוקה בפרטים. יישר כוח! ברוך תיהיה. שבת שלום.
ט' בכסלו תשס"ט, 18:35
תודה על התשובה. הבנת נכון את רש"ייאוהב אמתי
שבוע טוב!
ח' בכסלו תשס"ט, 10:53
יפהיאנונימיי
האדום יפה מאד אך הייתי מאזן אותו עם הצבע המשלים-ירוק, למשל את כל עלי העצים.על בעיית היד העירו כבר. יעקב שברקע וכן עיקולי העצים מאזנים את התמונה באופן עדין ומעורר חשיבה. תבורכי . שבת שלום.
ח' בכסלו תשס"ט, 14:18
ל ; benari יאהובה קלייןי
תודה עבור התגובה המעניינת. "מכל מלמדי השכלתי" ברוך תיהיה. שבת שלום .
כ"ח בניסן תש"ע, 06:00
מרגש הדגשת את יופיה של רחל אימנויאנונימיי
כ"א באייר תשע"ה, 04:31
עובר אורחיאנונימייהודעה אחרונה
נפלא.הציור מצליח לעורר בי זכרונות נשכחים מימי בראשית. אגב, אין לי מושג איך הגעתי לכאן (זה אתר חרדי?!)אבל מקריאת התגובות אני מוכרח, במחילה מכבודכם, להעיר ואולי להאיר.כשבוחנים יצירה של אדם אחר לגיטימי לאהוב או לא אבל לשפוט ולהתחיל "להפיק מחדש" - ממש לא. בכל מקרה, האמנית מצטיירת כאדם מיוחד. אחד כזה שהייתי מאחל לעצמי להיות. תודה על ההשראה בכל המישורים
תגובות
לענ"ד יש בעי'ה ביד ימין שלה.
זה לא מסתדר לפי ההגיון במציאות, שימי לב.
נראה לי שהיה ראוי לראות את יעקב במרכז, ואת רחל בצד. לא?
חוץ מזה, תמונה יפה מאוד, כתמיד.
ה' יברכך וישמרך.
תודה לדברייך.
תלכי מחיל לחיל.
יש לי בעיה עם הצבע האדום, אני מודה בכך.
בכל אופן, תודה על התגובה האמיתית.
ברוך תיהיה.
בפרשת ויצא:[ כ"ט,כ"ז] כתוב:"מלא שבע זאת ונתנה לך גם את-- זאת בעבודה אשר תעבוד עמדי עוד שבע שנים אחרות.." מדברי רש"י ניתן להסיק כי-
לבן הסכים לתת ליעקב את רחל לאחר שימלאו שבעת ימי המשתה של לאה.
לפני שאני ניגשת לציור הנושא, אני קוראת את הכתובים וגם את המפרשים.
תודה על הסבלנות ועל ההתייחסות לציור ועל ההתבוננות העמוקה בפרטים.
יישר כוח!
ברוך תיהיה.
שבת שלום.
האדום יפה מאד אך הייתי מאזן אותו עם הצבע המשלים-ירוק, למשל את כל עלי העצים.על בעיית היד העירו כבר.
יעקב שברקע וכן עיקולי העצים מאזנים את התמונה באופן עדין ומעורר חשיבה. תבורכי .
שבת שלום.
"מכל מלמדי השכלתי"
ברוך תיהיה.
שבת שלום .
אגב, אין לי מושג איך הגעתי לכאן (זה אתר חרדי?!)אבל מקריאת התגובות אני מוכרח, במחילה מכבודכם, להעיר ואולי להאיר.כשבוחנים יצירה של אדם אחר לגיטימי לאהוב או לא אבל לשפוט ולהתחיל "להפיק מחדש" - ממש לא.
בכל מקרה, האמנית מצטיירת כאדם מיוחד. אחד כזה שהייתי מאחל לעצמי להיות.
תודה על ההשראה בכל המישורים