שימו לב- דווקא העיניים השונות מעניקות ליצריה בכלל ולהבעת פניו בפרט גוון עמוק ומורכב יותר.
תודה לך!
כ"ו בשבט תשס"ט, 13:59
מ-ה-מ-ם!!!!יעדיין בדרךי
פשוט מדהים!! מלא דיוק ואור!
ישר כוח!
כ"ו בשבט תשס"ט, 14:33
באמת מיוחד!ימור ה'י
מצטרפת להערה לגבי הנרות. אז אולי בכל זאת תסבירי לנו איך יוצרים מגזרת נייר? (:
כ"ו בשבט תשס"ט, 14:54
יצירה נהדרת.יאהובה קלייןי
טכניקה מיוחדת ויפה משדרת הרבה קדושה.
יישר כוח!
שבת שלום ומבורך.
כ"ו בשבט תשס"ט, 15:30
תודה למגיביםיצפורהי
המגזרת נעשתה על פי רישום שמצאתי באיזה עיתון.
הרעיון שמצירים אוביקט כגון כדור. "מרוקנים" את תוכנו ומשאירים מסגרת וקווי אורךשל הכדור אחר כל מציירים עוד אוביקט לידו באותו אופן נניח עוד כדור. ואת שניהם מחברים ב"שביל" .
האמת שלימדתי לצייר מגזרות ילדים מכיתה ב' ועד יב' במסגרת סדנאות לסוכות. אז הבאתי שבלונות שגזרתי מקרטון דק והם העתיקו וחיברו בשבילים הסקרנות שלהם לראות מה יוצא השאיר אותם במתח עד שפתחנו את הקיפולים. מובן שהחלתי בלימוד מגזרות סימטריות . כל יצירה מצליחה אוין ילדים שיוצאים מתוסכלים.
יצירות סימטריות נעשות כאשר מקפלים את הנייר הצבעוני באמצעו לאורך או לרוחב ומציירים רק בצד אחד. מהדקים את הקיפול ומציירים אוביקטים לפי הנושא כגון מיבנים שונים ב"ירושלים"או שבעת המינים או כל דבר בעל מוטיב יהודי כגון רימונים כתר תורה פרחים אריות או מנורה. יש לזכור לחבר כל אוביקט ב"שביל" כדי שהאוביקטים יהיו קשורים זה לזה. בסוף מציירים "מסגרת" שמאחדת את כל האוביקטים או בלי מסגרת. אשתדל להעלות עוד מגזרות שיסבירו יותר טוב את כוונתי.
המגזרת שצויירה כאן אינה סימטרית .
את האוביקטים גוזרים במספרים של ציפורניים שראשם מעוגל ולא במספרים פשוטים.
מכווה שהסברתי קצת
יתכן והיה כדי במסגרת ה"תולעים" לארגן סדנא למי שרוצה בביתנו כמו שעשינו מפגש של "ללא תולעים" בסוכות. אם תהיה הענות נארגן פגישה כזו בכיף.
כ"ו בשבט תשס"ט, 15:32
אמא בטעות כתבה בכינוי שלי. קבלו את התנצלותינו..יצפורהי
כ"ו בשבט תשס"ט, 16:50
אולי תעשו ניק משותף לכל המשפחה וזהו? :)יאלעדי
כ"ז בשבט תשס"ט, 19:35
התקשתי בלהבין...יגילוניי
בעזר ד'!
את הטכניקה:( האם אבוד לי?!
נזגרת סימטרית עוד נשמע פשוט וקל יותר להכנה... אך צריך לזה כישרון מסויים.(לא בטחוה שיש לי, שנים לא ציירתי!)
לגבי היצירה- רואים שהיא דורשת השקעה רבה! ובעיקר סבלונות! כמה זמן לקח להכין אותה?
שכוייח לך!
כ"ט בשבט תשס"ט, 09:50
תודה רבה על ההסבר. חודש טוב!ימור ה'י
כ"ז בשבט תשס"ט, 20:01
עשיית מגזרותירבקה למפרטי
המגזרת שנראית כאן עשויה על פי ציור. אני מציעה לא להתחיל עם דברים מסובכים. ברור שמציגים את היצירות המוצלחות שאפשר לתלות בבית, אך כדי להתחיל עם יצירה פשוטה שתולים בסוכה ואף תלמידות \ תלמידי בית ספר יסודי יכלו לעשות. כדאי גם להתחיל עם שבלונות או להעתיק מספר אוביקטים.הצעתי לעשות סדנה בבתינו למספר סביר של משתתפים פעם או פעמים לפי הנדרש. זוהי אומנות יפיפיה שתמיד מצליחה.
י' באדר תשס"ט, 13:23
ואיך עושים אותיות?ימאמע צאדיקהי
ט"ז באדר תשס"ט, 16:42
אותיותירבקה למפרטי
או שמציירים אותן הפוך ואז כשפותחים הן יוצאות ישר או שפורשים את הנייר ומציירים על הצד הצבעוני. יש לעשות זאת בזהירות כי אי אפזר למחוק. על כן אני מציעה לצייר על נייר אחר ולהדק בסיכות שדכן ואז לגזור ביחד ואז האותיות יוצאות ישר בהצלחה. אנא העלו מה שניסיתם והציח פחות או יותר
תגובות
יפהפה! שובה לב.
אני הייתי מוותר על כמה נרות. זה מזכיר לי הלוויה..
הפנים מקסימות, חרושות וחתוכות היטב, כתבניות מחוטבות תבנית היכל, מלאות הבעה וזכרון רחוק
שימו לב- דווקא העיניים השונות מעניקות ליצריה בכלל ולהבעת פניו בפרט גוון עמוק ומורכב יותר.
תודה לך!
ישר כוח!
אז אולי בכל זאת תסבירי לנו איך יוצרים מגזרת נייר? (:
טכניקה מיוחדת ויפה משדרת הרבה קדושה.
יישר כוח!
שבת שלום ומבורך.
המגזרת נעשתה על פי רישום שמצאתי באיזה עיתון.
הרעיון שמצירים אוביקט כגון כדור. "מרוקנים" את תוכנו ומשאירים מסגרת וקווי אורךשל הכדור אחר כל מציירים עוד אוביקט לידו באותו אופן נניח עוד כדור. ואת שניהם מחברים ב"שביל" .
האמת שלימדתי לצייר מגזרות ילדים מכיתה ב' ועד יב' במסגרת סדנאות לסוכות. אז הבאתי שבלונות שגזרתי מקרטון דק והם העתיקו וחיברו בשבילים הסקרנות שלהם לראות מה יוצא השאיר אותם במתח עד שפתחנו את הקיפולים. מובן שהחלתי בלימוד מגזרות סימטריות . כל יצירה מצליחה אוין ילדים שיוצאים מתוסכלים.
יצירות סימטריות נעשות כאשר מקפלים את הנייר הצבעוני באמצעו לאורך או לרוחב ומציירים רק בצד אחד. מהדקים את הקיפול ומציירים אוביקטים לפי הנושא כגון מיבנים שונים ב"ירושלים"או שבעת המינים או כל דבר בעל מוטיב יהודי כגון רימונים כתר תורה פרחים אריות או מנורה. יש לזכור לחבר כל אוביקט ב"שביל" כדי שהאוביקטים יהיו קשורים זה לזה. בסוף מציירים "מסגרת" שמאחדת את כל האוביקטים או בלי מסגרת. אשתדל להעלות עוד מגזרות שיסבירו יותר טוב את כוונתי.
המגזרת שצויירה כאן אינה סימטרית .
את האוביקטים גוזרים במספרים של ציפורניים שראשם מעוגל ולא במספרים פשוטים.
מכווה שהסברתי קצת
יתכן והיה כדי במסגרת ה"תולעים" לארגן סדנא למי שרוצה בביתנו כמו שעשינו מפגש של "ללא תולעים" בסוכות. אם תהיה הענות נארגן פגישה כזו בכיף.
את הטכניקה:(
האם אבוד לי?!
נזגרת סימטרית עוד נשמע פשוט וקל יותר להכנה...
אך צריך לזה כישרון מסויים.(לא בטחוה שיש לי, שנים לא ציירתי!)
לגבי היצירה- רואים שהיא דורשת השקעה רבה! ובעיקר סבלונות!
כמה זמן לקח להכין אותה?
שכוייח לך!
בהצלחה.
אנא העלו מה שניסיתם והציח פחות או יותר
אחד היצירות היותר יפות שראיתי!