כבר לא שלכם.

פורסם בתאריך י"ג בניסן תשס"ט, 7.4.2009

בע"ה.

אבא ואמא,

למה לא עניתי לכם? יש סיבה אחת: אתם מתנהגים כאילו שאני הזבל שלכם!

צועקים עלי, מרביצים לי, מה לא עושים לי?!
אתם לא באמת ההורים שלי!
כבר אין לי רגשות כלפיכם!
אתם פשוט לא שווים ת'יחס שלי, ת'רגש שאתם מנפצים בעולם. את כל מה שכבר הרסתם, כל פעם שפגעתם, כל פעם שהרבצתם.
אתם פגעתם בי שנים. הרסתם בי הכל. כאילו שאני איזה כלב או משהו.

ולא, המצב הזה לא ימשך עוד הרבה זמן. אני יכולה להבטיח לכם. בקרוב, אנשים שמבינים בעניים, בעניין של הורים מכים יטפלו בכם. אני רק צריכה לפתוח את הפה לאנשים, במקומות הנכונים וזה יקרה. בקרוב.
הורים מכים זה בעייה נפשית. הבעייה בכם. אין שום סיבה שאני אסבול ממנה.

יש לי עוד אחים, לכולם אתם מתנהגים יפה, מכובד. ורק אליי אתם מתנהגים כאילו אני הזבל שלכם.
אז אני מוכנה להסביר לכם שגם לי יש רגשות כמו לכל בן אדם!!! אז תפסיקו!!! זה שאתם ההורים שלי לא מקנה לכם שליטה עליי, לא נותן לכם את הרשות לעשות בי מה שתרצו.
אתם חשובים שאני לא סובלת מהמצב הזה?? שכמו שאני לא מתייחסת-ככה אני לא מרגישה?

אני איתכם גמרתי! אין לי יותר דיבור עם אף אחד מכם! אני לא מדברת עם שונאים שלי!

אהבתי.[היום כבר לא.]

בתכם לשעבר.

--
מעריצה אותך.

 

[][][][][][][][][][][]

שיהיה ברור-

לא רשמתי את זה עלי.

חברה שלי, רשמה באמת משהו כזה

להורים שלה שאבא שלה באמת אב מכה.

אני רק ערכתי אתזה ופירסמתי.

 

                                                                                   

תגובות

ט"ז בניסן תשס"ט, 02:09
איילת י יופידו י

וואו, זה קשה.

אני חושבת שזה טיפה הגזמה, תכלס אני מאמינה שההורים שלך רוצים שיהיה לך טוב, תחשבי על זה, הם הביאו אותך לעולם וחינכו אותך להיות מי שאת ואת מדהימה!!!!!!!!!

אם בא לך לפרט באישי, את מוזמנת...

ט"ז בניסן תשס"ט, 10:05
- י פלספנית י
בעזהי"ת

יופידו- "וחינכו אותך להיות מי שאת ואת מדהימה!!!!!!!!!"- לא תמיד האדם הוא עצמו בגלל ההורים. לדעתי, יש דמוייות שיכולות לחנך הרבה יותר.
אבל כן, היא מדהימה.

אי'ילת- עדיין? זה קצת ישן, לא? אולי בזה קצת לא השתנית. נו, בקרוב?
ט"ז בניסן תשס"ט, 11:10
אהמ.. י אש מאנשים קרים. י
שתיכם..-לא רשמתי אתזה על עצמי, זה שיחזור/עריכה של משו אחר...[ע"ע 'לא נשאר כח לאהוב.']

שרי-קורה שיש מצבים כאלה וזה לא הגזמה..וולקום לעולם...

בקשר להורים שלי-זה לא המקום לדבר עלזה, כי זה לא שייך, לא קשור ולא אנערף מה..
[באמת נראלך שאם זה היה על עצמי הייתי שולחת מכאן???]

מוריה-אכן....
פחח...תסתכלי על מה שרשמתי לשרי.
ט"ז בניסן תשס"ט, 12:00
ואי, אילת.. י שרית... י

תהומות של כאב, סיבוכים ובילבולים..

הצלחת להעביר את הכאב כמו חץ ללב, לגרום לנו להרגיש את הילדה במקום המעורער שלה.

כתבת קשה אבל כנראה אמיתי מאוד. 

אילת, ועדין בטוחה אני שההורים הם לא רעים, הם מבולבלים, הורים שנכנעו אולי לצד הנמוך שלהם, השפל, הרע.

 יודעת שהם עצמם היו רוצים לראות את עצמם אחרת. רוצים לראות את עצמם מחבקים את הבת שלהם בלי לשנוא אותה והם לא יודעים איך ואולי כבר לא רוצים מייאוש והכדור שלג מתרעם לו..

אפשר ויש מקרים רבים שההורים חזרו להיות הורים והבת קיבלה את הביטחון שכ'כ חסר לה.

החבל לא  נקרע לגמרי. אף פעם.

והתפקיד שלנו בעדינות לנסות לחבר אותו.

ואולי תפקידך רק להקשיב..להיות שם.

שכוייח ילדה. 

 

 

ט"ז בניסן תשס"ט, 12:06
שרית י גיטרה י
כבר בתגובה כתיבתך מרשימה! אכנס ליצירותייך
ובאמת אש מאנשים קרים זה ממש יפה!
ט"ז בניסן תשס"ט, 12:04
נחמד! י גיטרה י

אבל די מוגזם

הכתיבה יפה ומרשימה אבל זה-איך להסביר-קשה/מוגזם

טוב אז זוהי דעתי ואל תיקחי ללב!

סך הכל כתיבתך יפה מרשימה ומעניינת ורק פה ספציפית זה קצת מוגזם

טוב אני לא פרופסורית....

אה-{קוראים לך אילת?!}

ט"ז בניסן תשס"ט, 12:11
ממש לא מסכימה. י אש מאנשים קרים. י
גיטרה-אולי זה נשמע לך מוגזם, אבל תגידי תודה שזה נראה לך מוגזם, כי לא יצא לך להכיר מציאות כזאת, כי אותך לא היכו אפ'ם. אבל יש אנשים שכן, אז לא צריך לומר מוגזם כי זה באמת קיים!
[כע, קוראים לי איילת (שני יודיםם!!!!)למה?]

המורה שרית-קודם כל- א י י ל ת....סתם סתם...:)
אבל...לא'ד'ת,אנלי זכות לדבר כי אנ'לא במקום ההוא אבל לפי מה שאני יכולה להגדיר ת'עניין, צר לי...
אנשים שמתנהגים ככה, ועוד כלפיי הילדים שלהם-...
ט"ז בניסן תשס"ט, 12:09
דמעות. י קלמנטינה י

וכאב. ואאוצ' גדול אחד.
לא חושבת שיועיל במשו לומר ש'אנחנו איתך' ויהיה טוב,
למרות שאנחנו איתך, ולמרות הכל--
יהיה טוב.

ויהיה טוב
יהיה טוב, כן
לפעמים אני נשבר
אז הלילה
הו הלילה
איתך אני נשאר

הבטחתי ארוך ולא כ"כ קיימתי.
אוהבת אוהבת. את שתיכן.

ט"ז בניסן תשס"ט, 12:09
איזה הגזמה!!!!! י עין שלישית י

 

ט"ז בניסן תשס"ט, 12:09
הלוואי והיא הייתה מגזימה. י קלמנטינה י
ט"ז בניסן תשס"ט, 12:12
אורית-כ"ע!! י אש מאנשים קרים. י
עין שלישית-זאת לא הגזמה!! ממש לא! הייתי מתה שזאת תהיה הגזמה!!

יאו, למה למען ה' אנשים פה כ"כ תמימים ולא מכירים מציאות קצת יותר כואבת???!?!
ט"ז בניסן תשס"ט, 12:16
ואו . י מחפשת כנוי י
כואב כמה שזה אמיתי .
קשה ועצוב :(
ט"ז בניסן תשס"ט, 12:20
לדעתי זו ממש ממש הגזמה כי הם בכל זאת הורים!!! י עין שלישית י
ועצם זה שהביאו אותך לעולם(ולא משנה על מי כתבת)
צריך להודות להם!!
ואפילו אם הם גורמים כ"כ הרבה רע את זה אפשר לכתוב בצורה הרבה יותר יפה!!!
ט"ז בניסן תשס"ט, 12:35
אממ...מותק... י אש מאנשים קרים. י
קודם כל-לא מדובר עליי!!!
לדעתם זאת הגזמה. אפ'ם לא שמעת על הורים מכים?? כאילו, יאוו,, איפה את חיה לעזעזאל?? בחיים לא ידעת שיש אנשים כאלה???
בקשר לעצם זה שהביאו לעולם-לא מדברים איתי על דברים כאלה, כי... אבל לא זה העניין.
על מה יש להודות?? למה הורים כאלה מביאים ילדים לעולם?? כדי להתעלל בהם?? כדי לפרוק עליהם ת'עצבים/בעיות שלהם???
יש הבדל בין גורמים רע לבין מתעללים בילדים!!!
מה אני אגיד, באמת את תמימה!!
לכתוב בצורה הכי יפה? ביססתי אתזה על משו אמיתי שרשמהילדה במצב כזה. אנלך שום זכות לדבר על בנאדם כשאת[ב"ה.]לא היית בכזה מצב אפ'ם. אם זה מה שמרגישה אותה ילדה-אנלך מה לומר!! זאת היא שחוטפת ת'מכות, לא את!

קוקי-אכן..
ט"ז בניסן תשס"ט, 12:59
נשמה אני מצטערת אבל אני מדברת מניסיון י עין שלישית י
כאחת ששמעה דברים כאלה או קי????
אז אני לא יבוא פה סתם ויכתוב שטויות
כאחת "תמימה" שלא מבינה!!!
מובן לך??????????
צריך להיות!!!!
וחמודה את עצמך אמרת שלא עברת דברים כאלה אז אי אפשר לשמוע את שזה ממך אם הייתה באה לפה אחת שבאמת עברה את זה הייתי מבינה ואולי מנסה להסביר לה!!!!
אבל לך???!!!
לא נידמה לי שזה ילך כי את לא אחת מהם הבנת???(אני מקווה!)
ט"ז בניסן תשס"ט, 12:38
איילת ואורית.. י שרית... י

זה נראה לאנשים מוגזם. מוזר לכם, אה?

ב'ה שקשה לאנשים להאמין, לקלוט. זה אומר שאנשים בריאים.

לא חייבים להחשף, להכיר ולהאמין ברע של העולם אם ה' לא החליט לחשוף אותך, או לפחות אנשים בקירבתך..

איילת, אני עוד ידבר איתך ,אבל אל תהרסי לה את הדמות של ההורים לגמרי , אחרת אין סיכוי לבנות אותה מחדש.

היא זקוקה לאנשים שלא ייאשו אותה יותר ויאמרו לה שאין סיכוי ושהם רעים, את זה היא חווה על בשרה..

היא צריכה נק' תקווה אמיתית.

את מדהימה איך את שותפה אמיתית. נדבר כבר.

 

ט"ז בניסן תשס"ט, 12:42
[ואוו!!רשמת אותי עם שניי יודים!!] י אש מאנשים קרים. י
מאוד מוזר. מה עובר עליהם??
אממ..טווב..סבבה...
ט"ז בניסן תשס"ט, 12:42
אני חייבת לציין שזה לא נשמע אמין... י ארגמן י

אני לא יודעת אם כתבת את זה בעקבות סיפור אמיתי [הבנתי שלא שלך, אבל אולי של מישהו אחר] אבל אני טיפ-טיפה מכירה את הסיטואציה ואני חייבת לציין שלרוב יש רק הורה מכה אחד והוא מתייחס לכל האחים אותו דבר, מלבד אולי ילד מועדף. חוץ מזה שקשה לי לראות ילד כותב להורים שלו מכתב כזה. הילד לרוב יגדל עם מעט מאד ביטחון עצמי והדברים האלה, שנשמעים מאד חמומי-מוח וכעוסים, נשמעים יותר כמו משהו שאומרים פנים אל פנים ולא מכתב.

הנושא מאד רגיש ואם בחרת לכתוב עליו כדאי לקרוא קצת כתבות ולנסות לכתוב את זה בצורה של קטע או סיפור קצר. זה יהיה הרבה יותר אפקטיבי, נוגע ללב, ואמין.

עלי והצליחי!

ט"ז בניסן תשס"ט, 12:49
ארגמן. י אמת. י
כאחת שחווה דברים דומים פעמים קרובות אני יכולה להגיד על דברייך מספר דברים:
את צודקת בזה שזה רק הורה אחד [לפחות כך זה אצלי].
אבל לא, המכתב הזה אמין.מאוד.
את יודעת כמה מכתבים כאלו כתבתי מאז שאני בת 7 [והיום חלפו ועברו להם עשר שנים לפחות]
וזו ההרגשה כל פעם מחדש, עד היום יוצא לי לכתוב מכתבים כאלו. לרוב זה במחברת אחת שיש לי ואח"F אני תולשת את העמ'. פעמים אחרות אני מתפללת לאלוקים שייקח אותי ומשאירה את המכתב הזה כצוואה.
וכן, זה אמיתי.
אני לא יודעת מה מידת הקרבה שלך לעניין.
אבל אני שוב אומרת- ככה אני מרגישה כל פעם מחדש, ועד החתונה שלי בע"ה, זה לא יעבור.
י"ז בניסן תשס"ט, 23:59
[מישומה אני מסכימה עם ארגמן..] י -חותרת- י
י"ט בניסן תשס"ט, 23:45
כואב. י אח.. י
וואי , קשה להאמין שיש כאלה הורים.
איך? איך זה יכול להיות???

הרי...האב צריך להיות רחמן.
"כרחם אב על בנים".

אוי...ה' יעזור.

כתיבה חודרת וכואבת. חזק.


בשורות טובות!
ט"ז בסיוון תשס"ט, 13:17
אש מאנשים קרים י אנונימי י    הודעה אחרונה
זה מה שהינך מקבלת מהורייך. את יכולה ללכת אך אין צורך להסגיר אם זו רק את מבין כולם. כי בזה יש רק נקמה ולא הצלה של אחרים. אז תלכי ומתי שהוא אני מקווה יחזרו הם אליך ויהא זה מן הנכון לחיות אז בשלום.