מדהים!! בהתחלה חשבתי שזו בת.. :) כי עשית לו פנים עדינות שכאלו. בכל אופן ממש ממש יפה! שכוייח..
כ' בתמוז תשס"ט, 17:18
אהובה, שאלה לי אליךיאוהב אמתי
נאמר לאדם: בזעת אפך תאכל לחם עד שובך אל האדמה. ונאמר אל האשה: בעצב תלדי בנים ואל-אישך תשוקתך והוא ימשל בך. מכאן שחלק מתיקון חטאו של האדם הראשון הוא אצל הגברים לטרוח ולפרנס את ביתם, ואצל הנשים ללדת בנים ולעשות את רצון אישיהן.
בהמשך הפרשה נאמר: זכר ונקבה בראם, ויברך אותם ויקרא את שמם אדם. מכך שנאמר לאדם בלי הא הידיעה אפשר ללמוד שיש מקום לנשים להשתתף בחלקם של הגברים בתיקון חטאו של האדם הראשון (ולהתפרנס). ומכך שנאמר אל האשה בהא הידיעה, ניתן ללמוד שיש מקום לגברים להקל על נשותיהם את תיקון חטאו של האדם הראשון (לעזור להן בתקופת הריונן ולא להכביד עליהן דרישות). האם זה נכון, או שמא החלוקה וההפרדה בתיקון החטא צריכה להיות ברורה כבדורות קדומים?
כ' בתמוז תשס"ט, 23:34
לאוהב אמתיאהובה קלייןי
נראה לי שהאפשרות השניה שאתה מעלה נראית מאד סבירה. יישר כח על תגובתך המיוחדת.
כ"א בתמוז תשס"ט, 00:12
לא הבנתי לאיזו אפשרות התכוונת :)יאוהב אמתי
בכל אופן, זה נושא מורכב. חשבתי שיש לך דעה בנושא.
כ"א בתמוז תשס"ט, 17:16
לאוהב אמתיאהובה קלייןי
היום המצב משתנה באופן אינדבידואלי אצל כל אחד ואחד לפי ההרגל בבית. אך תשובה מעולה ומדוייקת ייתן רב. אני קטונתי.
כ' בתמוז תשס"ט, 18:59
יפה ממש..יניצוץ אלוקיי
רק שמשו' קטן הציק לי בכובע שלו ואולי קצת בידיים.. אבל זה לא מפריע לזה להיות יצירה מדהימה..
יישר כח!:)
כ' בתמוז תשס"ט, 19:08
מקסיםיאנונימיי
אולי כדאי להוסיף לו קצת זיפים
כ' בתמוז תשס"ט, 23:35
תודה לכל המגיבים.יאהובה קלייןי
ברוכים תהיו!
כ"א בתמוז תשס"ט, 11:49
וואו! מדהים!!!!!!ירננוש!י
כ"ז בתמוז תשס"ט, 12:32
הציור יפה אבל...ירבקה למפרטי
לא משקף את ה"בזיעת אפיך" דוקא האיש שמח שיש באמתחתו לחם. אולי כדאי לשלבו בטרילוגיה בה שלב א' הוא אכן עובד בזעת אפיו בהמשך הוא אוסף את התבואה ובסוף מחזיק בלחם הנחשק. בכל אופן הציור יפיפה. הערה בזמן האחרון לא הגבתי כי הייתי עסוקה בחתונת בני ADMIN... וגם לא העלתי ציורים למדור.
י"א באב תשס"ט, 23:04
תודה לך, רבקהיאהובה קלייןי
מעניין מאד לקרוא את מהלך החשיבה שלך. "מכל מלמדי השכלתי".
כ"א באב תשס"ט, 18:00
ואן-גוך'י כזה. יפהיאנונימיי
באמת רק לא הבנתי למה הוא מחייך.
ל' באב תשס"ט, 19:13
די, זה פשוט מהמםיאנונימיי
הלוואי עלי לצייר ככה, עם מה ועל מה צירת את זה?
כ"ו באלול תשס"ט, 06:08
המסרים הנכונים שלך בעבודה תמיד מהתורה ישר כוח יאנונימיי
העבודה שלך מקצועית,ה' יברך אותך אהובה קליין
כ"ח בתשרי תש"ע, 00:41
יפה מאוד (בעיקר הפרצוף)יהמרקדי
כמה הארות: יש לי קצת בעייה עם הידיים (אני לא יודע בדיוק מה). שנית, האוזן קצת לא נראית מציאותית. חוץ מזה, מצטרף למה שאמרו שזה לא משקף את האווירה של העונש ושל "זיעת אפיך".
עלי והצליחי!!!!
א' בחשוון תש"ע, 11:23
תודה לך, המרקד.יאהובה קלייןי
אני שמחה שאתה משתף אותי במחשבותיך ודעותיך על הציור, אני מודה שהציור איננו מושלם ותמיד יש מקום לשיפורים במיוחד כאשר הציור הוא פרי הדמיון שלי בהסתמך על הפסוקים והמפרשים בתורה. ברכות והצלחות גם לך.
ג' בכסלו תש"ע, 12:23
ווווווואאוו. מדהיםיאנונימייהודעה אחרונה
אהובה אני מתה על הציורים שלך את ממש יכולה לזכות בכל תחרות אני מעריצה אותך אני ייתך יישר כח!
תגובות
בהתחלה חשבתי שזו בת.. :) כי עשית לו פנים עדינות שכאלו.
בכל אופן ממש ממש יפה!
שכוייח..
מכאן שחלק מתיקון חטאו של האדם הראשון הוא אצל הגברים לטרוח ולפרנס את ביתם, ואצל הנשים ללדת בנים ולעשות את רצון אישיהן.
בהמשך הפרשה נאמר: זכר ונקבה בראם, ויברך אותם ויקרא את שמם אדם. מכך שנאמר לאדם בלי הא הידיעה אפשר ללמוד שיש מקום לנשים להשתתף בחלקם של הגברים בתיקון חטאו של האדם הראשון (ולהתפרנס). ומכך שנאמר אל האשה בהא הידיעה, ניתן ללמוד שיש מקום לגברים להקל על נשותיהם את תיקון חטאו של האדם הראשון (לעזור להן בתקופת הריונן ולא להכביד עליהן דרישות). האם זה נכון, או שמא החלוקה וההפרדה בתיקון החטא צריכה להיות ברורה כבדורות קדומים?
יישר כח על תגובתך המיוחדת.
אך תשובה מעולה ומדוייקת ייתן רב.
אני קטונתי.
אבל זה לא מפריע לזה להיות יצירה מדהימה..
יישר כח!:)
הערה בזמן האחרון לא הגבתי כי הייתי עסוקה בחתונת בני ADMIN... וגם לא העלתי ציורים למדור.
"מכל מלמדי השכלתי".
יש לי קצת בעייה עם הידיים (אני לא יודע בדיוק מה).
שנית, האוזן קצת לא נראית מציאותית.
חוץ מזה, מצטרף למה שאמרו שזה לא משקף את האווירה של העונש ושל "זיעת אפיך".
עלי והצליחי!!!!
ברכות והצלחות גם לך.
את ממש יכולה לזכות בכל תחרות
אני מעריצה אותך
אני ייתך
יישר כח!