(במיוחד בתור מי ש"חולה" על הרב קוק) לענ"ד הטקסט לא הכי קשור לרקע. הייתי ממליץ לקחת טקסט יותר מופשט, כי כשאני רואה את המילה "התעמלות" מודגשת אפשר בטעות לדמיין ברקע שיעור ספורט בארץ ישראל. אבל ממש יפה!
ד' בחשוון תשע"א, 18:52
האמת שבעיני... ימאמע צאדיקהי
יש פה משו מצחיק קצת... הרקע הוא של פסטורליה, של משפט קדוש מהרב, של תובנות רוחניות עליונות... ומה תוכן הטקסט? התעמלות!! חיזוק הגוף!! אמיצי כוח!!
אין קשר בין האופי של הטקסט- כוח, חיות, עוצמה, לבין האופי של הרקע- רוחניות, עידון....
מוזר לי
ד' בחשוון תשע"א, 21:03
גם אני לא זכיתי להבין...יalyanniי
מה רואים כאן? אז ישנו עיצוב מסוים, וללא קשר גם מצוטטת כאן פיסקה של הרב ו...? האם חוץ מאמירה טקסטואלית ישנה כאן אמירה עיצובית? למעשה כל טקסט אחד אחר יכול להיכתב בתוך עיצוב זה המתאים יותר להזמנה לערב של מכירת כובעים ומטפחות מעוצבות ( ואני לא מזלזל, העיצוב חביב מאוד) אך אינו אומר לנו דבר דבר מלבד עיצובו. אתה מבין, מדוע דווקא פיסקה זו נכתבת ולא אחרת? סתם. מכיוון שהעיצוב אינו מודיע על כיוון מסוים- כל טקסט אחר היה מתאים לכאן בקלות.
עלה והצלח.
ה' בחשוון תשע"א, 19:52
מסכים מסכים מסכים^יאלעדי
ט' בחשוון תשע"א, 00:30
מסכים^-- ומה עוד?! ימאמע צאדיקהי
אנחנו נשמח לראות שתי יצירות שיצאו בהשראה מפה!! אחת של רקע עם טקסט מתאים יותר, ואחת ל הטקסט עם רקע אחר!!
ה' בחשוון תשע"א, 19:56
לדעתי שי אומנות בלהושיב את זה על העיצוב הזה. יצחקןי
ואסביר:
ב"משמיע ישועה" על הרצי"ה זצ"ל, מספרים שהרצי"ה ביקש מאביו להוריד משפט זה, והוא אמר בפרוש להשאיר אותו, הוא כמו כל שאר המשפטים -מ אותו מקור.
בדוק באותה מידה שתשמחו לקבל את "הצדיקים הטהורים" או כל אמירה אחרת עליו בעיצוב הזה, ככה אתם צריכים לקבל גם את זה בהבנה- שניהם מהרצי"ה זצ"ל.
יש כאן אפילו מחאה באומנות הזו.
יצחק.
ו' בחשוון תשע"א, 00:27
ברור!יהבעטליר החמישיי
המשפט קדוש מאוד! אבל הוא יותר מוחשי ויותר אפשר לדמיין אותו. אני לא מסכים שהרקע מסמל "תובנות רוחניות". לדעתי הוא מסמל דברים מופשטים ולא ברורים."הצדיקים הטהורים" זהו טקסט בלי דברים מוחשים כמו ארץ ישראל והתעמלות. (נכון שא"י היא רוחנית, אבל עדיין...). כך ענ"ד.
ו' בחשוון תשע"א, 19:10
תגובתך...יalyanniי
תגובתך עוד פחות מובנת מהיצירה עצמה. סלט של מושגים, רבנים ופסקאות. כל קשר בין ההערות למעלה לתגובתך - מקרי בהחלט....
ז' בחשוון תשע"א, 14:56
יש קשר ועוד איך..יאנונימיי
זה טקסט שאפשר ללמוד ממנו הרבה על השילוב החשוב שקיים בין גשמיות לרוחניות, במיוחד בחיים האלה.. לא להיות רק בצד הזה. לדעתי זו עבודה מעניינת שמדגישה צד ענייני וחשוב בעבודת ה'. וחוץ מזה, כל טקסט שלקוח מהרב קוק הוא טקסט שאפשר לדבר עליו הרבה וכמובן לכתוב אותו על רקע בעל אופי של עידון. אפשר לראות את זה כמשלים אחד את השני וזה כל היופי!.
ט"ו בחשוון תשע"א, 19:58
תודה על ההערותישמואל הנגידיהודעה אחרונה
היצירה נעשתה למטרה מסויימת ולכן מופיע בה דווקא המשפט הזה. אפשר להשתמש חופשי...
תגובות
לענ"ד הטקסט לא הכי קשור לרקע. הייתי ממליץ לקחת טקסט יותר מופשט, כי כשאני רואה את המילה "התעמלות" מודגשת אפשר בטעות לדמיין ברקע שיעור ספורט בארץ ישראל.
אבל ממש יפה!
הרקע הוא של פסטורליה, של משפט קדוש מהרב, של תובנות רוחניות עליונות...
ומה תוכן הטקסט?
התעמלות!! חיזוק הגוף!! אמיצי כוח!!
אין קשר בין האופי של הטקסט- כוח, חיות, עוצמה, לבין האופי של הרקע- רוחניות, עידון....
מוזר לי
עלה והצלח.
אחת של רקע עם טקסט מתאים יותר, ואחת ל הטקסט עם רקע אחר!!
ב"משמיע ישועה" על הרצי"ה זצ"ל, מספרים שהרצי"ה ביקש מאביו להוריד משפט זה, והוא אמר בפרוש להשאיר אותו, הוא כמו כל שאר המשפטים -מ אותו מקור.
בדוק באותה מידה שתשמחו לקבל את "הצדיקים הטהורים" או כל אמירה אחרת עליו בעיצוב הזה, ככה אתם צריכים לקבל גם את זה בהבנה- שניהם מהרצי"ה זצ"ל.
יש כאן אפילו מחאה באומנות הזו.
יצחק.
לדעתי זו עבודה מעניינת שמדגישה צד ענייני וחשוב בעבודת ה'.
וחוץ מזה, כל טקסט שלקוח מהרב קוק הוא טקסט שאפשר לדבר עליו הרבה וכמובן לכתוב אותו על רקע בעל אופי של עידון. אפשר לראות את זה כמשלים אחד את השני וזה כל היופי!.
אפשר להשתמש חופשי...