אבל כמו שכבר אמרתי כבר- (אולי לא אמרתי את זה מספיק חד..) אנחנו (לא באמת שאלתי אנשים אחרים) רוצים יצירות מרובות כלים. לפי ענ"ד חסר צבע ליצירה כזו.. וחבל..
כ"ד באייר תשע"ג, 23:44
ממש יפה:)י.numbי
ט"ז באב תשע"ד, 01:39
מקסים. ההרמוניה המעניינת מוסיפה. לענ"ד היה איזשהואינועוש=]]!!יהודעה אחרונה
חלק הרמוני לא מוכר באקורדים. מה שכן, הייתי ממליצה לך להיפתח קצת יותר בהלחנה שלך. אולי לנסות יותר כיוונים של אקורדים דיסוננסים (מוזיקה יותר מודרנית) ופיתוח יותר מעניין של המלודיה (לא כמו החלק הג'אזי שיש ב1.53, שכבר לא ממש נשמע כמו סתיו ואיבד את המקור, הלך ממש לכיוון של אלתור)\ או שימוש במוגדלים/מוקטנים/משקלים מעניינים. בכל אופן, לפחות בג'אז העתיד שלך בטוח.
תגובות
אנחנו (לא באמת שאלתי אנשים אחרים) רוצים יצירות מרובות כלים. לפי ענ"ד חסר צבע ליצירה כזו.. וחבל..
מה שכן, הייתי ממליצה לך להיפתח קצת יותר בהלחנה שלך. אולי לנסות יותר כיוונים של אקורדים דיסוננסים (מוזיקה יותר מודרנית) ופיתוח יותר מעניין של המלודיה (לא כמו החלק הג'אזי שיש ב1.53, שכבר לא ממש נשמע כמו סתיו ואיבד את המקור, הלך ממש לכיוון של אלתור)\ או שימוש במוגדלים/מוקטנים/משקלים מעניינים.
בכל אופן, לפחות בג'אז העתיד שלך בטוח.