לא מבין בזה יותר מדי אז אני רק יכול להגיד ש- אהבתי.
כ"ה באב תשס"ז, 22:06
במה אתה מבין?(: יבדולחי
בשירה לא, בקול לא, בסיפורים לא
אז במה כן?
כ"ה באב תשס"ז, 22:23
מקסים ביותר!!!!!!!!!!!!יהסהר האיתןי
פשוט חוויה מענגת.
כ"ה באב תשס"ז, 22:19
על היצירה - למי ששאליאריקלי
משה שאל אותי אם יש לי משהו להעלות לאתר, בשביל להבליט את המערכת החדשה שבנינו - השילוב של השמע בתוך היצירות. לא היה לי - אז החלטתי לעשות משהו חדש. כתבתי את זה על המחשב - כך שהצליל לא משהו. לגבי מה שהולך שם - פשוט יצא לי בטעות, אפילו הטרנספוזיצה.
אריה קלטר
כ"ה באב תשס"ז, 22:19
אין כאן עיבוד מקורי אמנם, אבל ההיצמדות למקור מעולהייערות לורייןי
כ"ו באב תשס"ז, 10:10
יפה!יפעימהי
בס"ד
באיזה כלי נעשה?
הסוף לא משו ..[אני לא מכירה את המקור אז אם זה ככה במקור-סליחה]
כ"ו באב תשס"ז, 15:57
כתבתי לפני זה באיזה כלייאריקלי
כתבתי את הכל על המחשב, הכלי הראשי אמור להיות חליל, האקורדים אם איני טועה אמורים להיות בצליל של גיטרה. אבל זה צלילים של מחשב, ולא איכותיים (למרות שהיו לי פעם צלילים די איכותיים, לפחות יותר מאלו - למחשב). אלו הצלילים של הMIDI של הWindows אצלי.
כ"ו באב תשס"ז, 10:21
אוי.. כמה שאני אוהב סולמות הרמוניים...יהמופרעי
פשוט תענוג!
אם היו יותר אקורדים בשיר זה היה ממלא נפח...
כ"ו באב תשס"ז, 15:55
זה נכון, אתה יכול לתת לי דוגמאות?יאריקלי
דבר ראשון, שים לב שזה לא "מינור הרמוני" רגיל אלא המקאם "חיג'אז" או המודוס "אהבה רבה" - הכוונה שאומנם התווים הם אותם תווים אבל המודוס והמקאם מתחילים ממקום שונה (הדרגה החמישית של המינור ההרמוני היא הדרגה הראשונה של המודוס והמקאם). דבר שני - לגבי הרמוניה - אתה צודק, לצערי אני לא יודע להרמן טוב חיג'אז, לעומת מינור ומאז'ור שאין לי כל כך בעיה אם אתה רוצה לעזור לי - אתה מוזמן :-)
כ"ו באב תשס"ז, 16:12
חיג'אז נורא פשוט...יהמופרעי
בהנחה שאתה על סולם AM. ההירמון יהיה E ,E דיאז DMואז E.
אין הרבה אפשרויות אחרות. אולי GM וAM... אבל זה כבר צריך יותר תיחכו במילודיה בשביל שזה ישמע.
תקשיב למוזיקה חסידית,זה בערך הדבר היחיד שעושים שם. 3 רבעים תו ונגדי בבס חיג'אז ואוי אוי אוי.
כ"ו באב תשס"ז, 16:15
דרך אגב, חיג'אז זה השם למשפחה.יהמופרעי
יש מלא סוגים של חיג'אז,אני לא זוכר את השמות. אבל הפשוט שמתחיל מAM הוא רק עם סול דיאז...
צריך לשים לב לשילוב, אבל אפשר גם לשלב את F (אני השתמשתי בזה) וגם יש בניגון הזה מהלך של Gm F E Dm נחמד - תשים לב בקטע הרביעי של השיר. יש עוד דברים נחמדים כמו לדוגמה לצאת מהסולם לכיוון A7 או דברים נוספים, אני צריך להיזכר. אולי גם אתעמק קצת בתווים מתוך חוברות (יש לי חוברות די מדוייקות מבחינת זה שהאקורדים הם אותם אקורדים כמו במקור)
כ"ו באב תשס"ז, 16:54
לגבי ה A7 ...יהמופרעי
זה יתן לך רמוניה פחות מסורתית,אבל זה בהחלט מעניין.
ו אמרתי #E... E# כידוע זה F.
ה' באדר תשס"ט, 15:59
יפה ממש!ירחלקהי
חַסָר זיופים.. :)
ו' בטבת תש"ע, 16:56
מקסים ;ויפה! יישר כחינפש חיהיהודעה אחרונה
נגינה מעולה. המעברים טובים מאוד - שומעים די חלק ובצורה שנשמעת לי נעימה לאוזן. מנוגן בקצב טוב- סה"כ ממש ממש נהניתי לשמוע. יישר כח! ומה בהמשך?.....;-) ברכה והצלחה!
תגובות
בס"ד
באיזה כלי נעשה? (אורגן?).
לא אהבתי את החלקים של העיבוד החדש לשיר.
יצא יפה.
אז במה כן?
לא היה לי - אז החלטתי לעשות משהו חדש.
כתבתי את זה על המחשב - כך שהצליל לא משהו.
לגבי מה שהולך שם - פשוט יצא לי בטעות, אפילו הטרנספוזיצה.
אריה קלטר
בס"ד
באיזה כלי נעשה?
הסוף לא משו ..[אני לא מכירה את המקור אז אם זה ככה במקור-סליחה]
אבל זה צלילים של מחשב, ולא איכותיים (למרות שהיו לי פעם צלילים די איכותיים, לפחות יותר מאלו - למחשב). אלו הצלילים של הMIDI של הWindows אצלי.
פשוט תענוג!
אם היו יותר אקורדים בשיר זה היה ממלא נפח...
דבר שני - לגבי הרמוניה - אתה צודק, לצערי אני לא יודע להרמן טוב חיג'אז, לעומת מינור ומאז'ור שאין לי כל כך בעיה
אם אתה רוצה לעזור לי - אתה מוזמן :-)
ההירמון יהיה E ,E דיאז DMואז E.
אין הרבה אפשרויות אחרות.
אולי GM וAM...
אבל זה כבר צריך יותר תיחכו במילודיה בשביל שזה ישמע.
תקשיב למוזיקה חסידית,זה בערך הדבר היחיד שעושים שם.
3 רבעים תו ונגדי בבס חיג'אז ואוי אוי אוי.
יש מלא סוגים של חיג'אז,אני לא זוכר את השמות.
אבל הפשוט שמתחיל מAM הוא רק עם סול דיאז...
הוספתי ניגון על חיג'אז....
אני עשיתי את הבס,השאר שייך לאחיה.
יש עוד דברים נחמדים כמו לדוגמה לצאת מהסולם לכיוון A7 או דברים נוספים, אני צריך להיזכר.
אולי גם אתעמק קצת בתווים מתוך חוברות (יש לי חוברות די מדוייקות מבחינת זה שהאקורדים הם אותם אקורדים כמו במקור)
ו אמרתי #E... E# כידוע זה F.