
משרד התיירות יצא בקמפיין שמטרתו לעודד תיירות של צליינים בישראל. במסגרת הקמפיין פורסמו מודעות בעיתונות הקנדית הארצית מטעם משרד התיירות הישראלי. סיסמת הקמפיין: "יש מעט מישראל בכל אחד מאיתנו. בוא ומצא את ישראל שבך".
במודעה שפורסמה בעיתון "הנשיונל פוסט", מופיעה תמונה גדולה של הכינרת, ומעליה נכתב: "בכל מקום אחר זה היה רק אגם" ומתחתיה נכתב: "זו הכינרת שמחופיה ישו מנצרת העביר את הדרשה על ההר. זהו אחד הפלאים של ישראל, שממנה כל הסיפורים של התנ"ך מתעוררים לחיים, ומהיכן שההיסטוריה שהופכת אותנו למה שאנחנו - עדיין חיה".
כתב אתר האינטרנט "שלום טורונטו" בוונקובר, רוני רחמני, המדווח על הסוגייה, מביא מדבריו של מנהל "הכולל" של ונקבור, הרב שמואל ישעיהו, שמזהיר מפני פעילות מסיונרית של הצליינים בעת ביקורם בארץ. הרב שמואל ישעיהו אמר, כי "הצליינים הם תומכים מובהקים של ישראל והמדינה באמת זקוקה להם, אך יש לזכור שמדובר בנושא רגיש, ויש לבדוק שלא יעשו שום פעילות מסיונרית בביקורם בארץ".
הרב ישעיהו הבהיר, כי "גם בוונקובר יש קהילה גדולה של נוצרים תומכי ישראל הנמצאת בקשר עם הקהילה היהודית כאן, וחלק מהם אף מגיע לשיעורים ללימוד התנ"ך. הנוצרים האלה הם בעד זכותו של עם ישראל להתקיים בארץ ישראל והם תומכים בנו בזמן שמרבית העולם נגדנו. התיירים הנוצרים באים לבקר בישראל שהיא אור לגויים. עם זאת, יש לזכור, כי יש בהם כאלה שרוצים לקיים פעילות מסיונרית דווקא בקרב היהודים. ולכן יש לקבוע כללים ברורים ומגבלות מה מותר ומה אסור להם לעשות".