שיתופעולה של 'אותיות'[ Tolaim/lmf_profile.aspx/19227 ] ושלי. [אני- הרעיון וע'ארות. היא- הוסיפה לרעיון והביצוע-עיצוב המקסים.]
תגובות
ב' באב תשס"ח, 08:57
חזק ביותר!!ימילים נסתרות.י
ממליצה.
ב' באב תשס"ח, 09:07
קודם כל יההיא מהחוףי
יישר כח על שילוב ואיחוד הכוחות. זה דבר מבורך לכשעצמו.
ועכשיו כמה הערות:
בחרתם בפלייר זועק, אבל יש כאן כמה דברים שאפשר היה לחשוב או לעשות אותם וכדאי ללמוד ולדעת אותם לפעם הבאה.
קודם כל -בחרתם כתום. כי זה צבע המאבק, זה ברור. אבל מצד שני - הוא מרוח מידי. זה כי ששפכתם על זה קינלי וזה נמרח שם. מן שקיפות מעצבנת כזאת. אם רוצים לשדר את המאבק - זה צריך להיות כתום חזק כמו שהיה במאבק, בגירוש. לא משהו עדין כזה. משו לוחמני יותר. שהאותיות יצעקו את זה, שהכיתוב יזעק משהו, שאולי יהיו אלמנטים מהתקופה ההיא..
מבחינת הדגל -יהיו כאלה שיחלקו מה הוא עושה שם אחרי הגירוש ויאמרו שזו גלותיות וכו'.. כי שום דבר לא קרה איתו כאן בפלייר. הוא נשאר באותו מצב מונף בגאווה. והגאווה שלנו באותו מקום ומצב כמו לפני שלוש וארבע שנים?
מבחינת הכיתוב של ה"נותרנו חסרי יש"ע" - יש כאן איזשהו נסיון משחק ואמירה עם היש"ע - אבל כדאי לחזק את זה יותר. משחק טיפוגרפי רציני יותר היה הופך את זה לחזק יותר. אולי שהע' תיפול? הרי הע' של עזה די נקרעה שם.. או שהיא בכלל תקרע.. או שהיא תעלם.. או.. שמשהו יקרה איתה... הרי המצב לא נשאר כ"כ עליס כמו שזה נראה כאן.. הכתום כאן די שמח ואופטימי..
התקוה -נחמד מאוד, די ציני ומשתלב ברעיון יפה. כך גם רשימת הישובים והמיקום שלהם על הפלייר.
יישר כח!
שבוע וחודש טוב!
ב' באב תשס"ח, 09:20
תודה על ההערות!יאנונימיי
בקשר לדגל [לפני שיתחיל פה ויכוח..]
כל הקטע של הדגל- כמו "התקווה"- הוא ציני- שהדגל ממשיך להתנופף בגאווה - העם נשאר כמו שהוא עם הדעות שלו- ומדבר על עוד "התכנסות" וכו'-
אבל אנחנו..אנחנו נותרנו חסרי ישע..
ב' באב תשס"ח, 09:24
אז יש כאן יההיא מהחוףי
בעיה בהעברת הרעיון. יש נתק מסויים בין מה שרצית להעביר לבין מה שהצופה מבין. אולי בגלל שזה לא כ"כ ניגודי, אלא הכל משתלב די יפה עם כל הדברים כאן.. אין כאן זעקה נוראית או משהו בסגנון אז זה די מבלבל. אבל יישר כח על הרעיון!!
ב' באב תשס"ח, 20:06
אני אנסה להסביר שוב:יאנונימיי
כל הקטע- שיש כאן דגל,המנון, סמלי הציונות- מדינת ישראל- ומצד שני- את הי'ישובים בגוש [התלבטנו אם לשים את צפון השומרון- והחלטנו שלא- אבל לא שכחנו אותם!] שהם משתלבים אחד עם השני- צבעים דומים [בערך], אותו גופן- ובאמצע- בולט [או שכנראה לא מספיק- וזאת אולי הבעי'ה..]- "נותרנו חסרי יש"ע"- אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות- קשר למדינה? התי'ישבות? וכו'- כל מה שאנחנו רוצים- זה מה שהובלט קצת יותר ב"תקווה"- להיות עם חופשי בארצנו.
מקווה שהסברתי טוב..
ב' באב תשס"ח, 21:10
מה זה החלטנו שלא?ידוידודי
הם גורשו בדיוק כמו גוש קטיף ולא אמור להיות שום חילוק בנושא..
ב' באב תשס"ח, 21:21
דוד חמוד, הרגע נא!יחיים ביטוןי
אמממ....לגבי היצירה- נחמד, אהבתי ת'רעיון שהדגל הוא רקע , אם כי הפריע לי הכתום צבע מאכל ... כמו כן הייתי משאיר רק ת'בית השני של 'התקווה'.(כי הראשון סתם מיותר) (לדוד - אממ.. נכון הם גורשו בדיוק כמו גוש קטיף אבל נותרנו חסרי ע' - עזה ולא חסרי צ''ש... מטה חומש תחילה טוען שחזרנו לחומש כבר שנה... גם לשאנור סוג של... חוצמזה - ניסיתי לנמק את דעתי היוצרים[עפ' מה שנראה לי] אבל אני מסכים איתך מאוד.)
ב' באב תשס"ח, 21:45
טוב.. בקשר לי'ישובי צפון השומרון..יאנונימיי
אנחנו החלטנו להתמקד בגירוש מהגוש- ואם תשימו לב- זה מה שעוסק ה"פלי'יאר"- "נותרנו חסרי יש*ע*"-עזה, לא השומרון.. בדיוק כמו שיכולנו לעשות משהו שמתמקד רק בגירוש מנווה דקלים/ כפר דרום- ככה התמקדנו רק בצד של גוש-קטיף-לא הי'יתה בזה שום כוונה נסתרת או משהו- פשוט בחרנו להמקד בחלק הזה של הגירוש.
אבל אם זה מפריע עד כדי כך- אפשר ב"נ לערוך..
ב' באב תשס"ח, 21:49
זה די מעצבן, אבל לא נורא,ידוידודי
אם שמתם לב גם בנר ש"המטה להצלת העם והארץ" הוציאו אין את צפון השומרון..
ב' באב תשס"ח, 21:52
סתם חבל שאתה מתעצבן..יאנונימיי
זאת לא הי'יתה הכוונה. זה לא שלא שמנו אותם מסיבות פוליטיות או משהו..
אם אתה רוצה- אני מוכנה להכין אחד של "נותרנו חסרי י*ש*"ע במיוחד בשבילך :-)
ב' באב תשס"ח, 22:13
תודה רבה..ידוידודי
ב' באב תשס"ח, 09:37
יפה,ידוידודי
אבל לאן נעלמו ישובי צפון השומרון??
ב' באב תשס"ח, 09:46
מסכים מאודישריה כהןי
עם דוידוד. נמאס לי ששוכחים אותם! (וצפון השומרון זה לא רק חומש)
ב' באב תשס"ח, 11:27
נחמדיאליעד.י
ב' באב תשס"ח, 12:34
בגדול- יפה.ינועם =)י
זה יפה לעין, אבל היו כמה דברים שהפריעו לי:
קודם כל- אני מסכימה עם העניין של הע'- צריך לעשות איתה משו מיוחד...
דבר שני- שהכי הפריע לי- הכל יותר מדי ישר !!! הכל בשורות ישרות וזה מציק נורא, צריך כאן יותר השקעה בעיצוב.
הצבע לא ממש ממלא את תפקידו.
לא משנה לי מה תגידו- אהבתי את הדגל.
אהבתי מאוד את זה שהדגשת ב'תקווה' את "להיות עם חופשי בארצינו", זה טוב !
אבל לפי דעי- לשים את כל התקווה שם זה נורא בנאלי והיה יותר טוב בלי.
זהוו נראלי, אני מקווה שלא פגעתי, הכל בשביל לשפר !!
אה, ואהבתי מאוד מאוד את 'נותרנו חסרי יש"ע' כאילו את הכפלשון שבזה, זו אמרה טובה.
ב' באב תשס"ח, 21:55
--יפעימהי
בס"ד
לגבי הע'- צודקת. ננסה ללשפר בעה"י.
ישר- דווקא אני אוהבת את זה ככה. זוהי זעקה! אין כאן מקום ליותר מדי משחקי עיצוב.
תודרבה!
[לגבי הצבע והתקווה- מסכימתך. אבל זוהי עבודה משותפת וכל אחת וויתרה על משו ממה שרצתה..]
תגובות
ממליצה.
יישר כח על שילוב ואיחוד הכוחות. זה דבר מבורך לכשעצמו.
ועכשיו כמה הערות:
בחרתם בפלייר זועק, אבל יש כאן כמה דברים שאפשר היה לחשוב או לעשות אותם וכדאי ללמוד ולדעת אותם לפעם הבאה.
קודם כל -בחרתם כתום. כי זה צבע המאבק, זה ברור. אבל מצד שני - הוא מרוח מידי. זה כי ששפכתם על זה קינלי וזה נמרח שם. מן שקיפות מעצבנת כזאת.
אם רוצים לשדר את המאבק - זה צריך להיות כתום חזק כמו שהיה במאבק, בגירוש. לא משהו עדין כזה. משו לוחמני יותר. שהאותיות יצעקו את זה, שהכיתוב יזעק משהו, שאולי יהיו אלמנטים מהתקופה ההיא..
מבחינת הדגל -יהיו כאלה שיחלקו מה הוא עושה שם אחרי הגירוש ויאמרו שזו גלותיות וכו'.. כי שום דבר לא קרה איתו כאן בפלייר. הוא נשאר באותו מצב מונף בגאווה. והגאווה שלנו באותו מקום ומצב כמו לפני שלוש וארבע שנים?
מבחינת הכיתוב של ה"נותרנו חסרי יש"ע" - יש כאן איזשהו נסיון משחק ואמירה עם היש"ע - אבל כדאי לחזק את זה יותר.
משחק טיפוגרפי רציני יותר היה הופך את זה לחזק יותר. אולי שהע' תיפול? הרי הע' של עזה די נקרעה שם.. או שהיא בכלל תקרע.. או שהיא תעלם.. או.. שמשהו יקרה איתה... הרי המצב לא נשאר כ"כ עליס כמו שזה נראה כאן.. הכתום כאן די שמח ואופטימי..
התקוה -נחמד מאוד, די ציני ומשתלב ברעיון יפה. כך גם רשימת הישובים והמיקום שלהם על הפלייר.
יישר כח!
שבוע וחודש טוב!
כל הקטע של הדגל- כמו "התקווה"- הוא ציני- שהדגל ממשיך להתנופף בגאווה - העם נשאר כמו שהוא עם הדעות שלו- ומדבר על עוד "התכנסות" וכו'-
אבל אנחנו..אנחנו נותרנו חסרי ישע..
אולי בגלל שזה לא כ"כ ניגודי, אלא הכל משתלב די יפה עם כל הדברים כאן.. אין כאן זעקה נוראית או משהו בסגנון אז זה די מבלבל.
אבל יישר כח על הרעיון!!
ומצד שני- את הי'ישובים בגוש [התלבטנו אם לשים את צפון השומרון- והחלטנו שלא- אבל לא שכחנו אותם!]
שהם משתלבים אחד עם השני- צבעים דומים [בערך], אותו גופן-
ובאמצע- בולט [או שכנראה לא מספיק- וזאת אולי הבעי'ה..]- "נותרנו חסרי יש"ע"- אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות- קשר למדינה? התי'ישבות? וכו'- כל מה שאנחנו רוצים- זה מה שהובלט קצת יותר ב"תקווה"- להיות עם חופשי בארצנו.
מקווה שהסברתי טוב..
כמו כן הייתי משאיר רק ת'בית השני של 'התקווה'.(כי הראשון סתם מיותר)
(לדוד - אממ.. נכון הם גורשו בדיוק כמו גוש קטיף אבל נותרנו חסרי ע' - עזה ולא חסרי צ''ש...
מטה חומש תחילה טוען שחזרנו לחומש כבר שנה...
גם לשאנור סוג של...
חוצמזה - ניסיתי לנמק את דעתי היוצרים[עפ' מה שנראה לי] אבל אני מסכים איתך מאוד.)
ואם תשימו לב- זה מה שעוסק ה"פלי'יאר"-
"נותרנו חסרי יש*ע*"-עזה, לא השומרון..
בדיוק כמו שיכולנו לעשות משהו שמתמקד רק בגירוש מנווה דקלים/ כפר דרום-
ככה התמקדנו רק בצד של גוש-קטיף-לא הי'יתה בזה שום כוונה נסתרת או משהו- פשוט בחרנו להמקד בחלק הזה של הגירוש.
אבל אם זה מפריע עד כדי כך- אפשר ב"נ לערוך..
זה לא שלא שמנו אותם מסיבות פוליטיות או משהו..
אם אתה רוצה- אני מוכנה להכין אחד של "נותרנו חסרי י*ש*"ע במיוחד בשבילך :-)
זה יפה לעין, אבל היו כמה דברים שהפריעו לי:
קודם כל- אני מסכימה עם העניין של הע'- צריך לעשות איתה משו מיוחד...
דבר שני- שהכי הפריע לי- הכל יותר מדי ישר !!! הכל בשורות ישרות וזה מציק נורא, צריך כאן יותר השקעה בעיצוב.
הצבע לא ממש ממלא את תפקידו.
לא משנה לי מה תגידו- אהבתי את הדגל.
אהבתי מאוד את זה שהדגשת ב'תקווה' את "להיות עם חופשי בארצינו", זה טוב !
אבל לפי דעי- לשים את כל התקווה שם זה נורא בנאלי והיה יותר טוב בלי.
זהוו נראלי, אני מקווה שלא פגעתי, הכל בשביל לשפר !!
אה, ואהבתי מאוד מאוד את 'נותרנו חסרי יש"ע' כאילו את הכפלשון שבזה, זו אמרה טובה.
לגבי הע'- צודקת. ננסה ללשפר בעה"י.
ישר- דווקא אני אוהבת את זה ככה. זוהי זעקה! אין כאן מקום ליותר מדי משחקי עיצוב.
תודרבה!
[לגבי הצבע והתקווה- מסכימתך. אבל זוהי עבודה משותפת וכל אחת וויתרה על משו ממה שרצתה..]
גם הרעיון , גם הצבעים!
כל הכבוד!