כרזה: לשחרר את פולארד

מאת
צחקן
פורסם בתאריך כ"ה בתשרי תשס"ט, 24.10.2008

בעז"ה.

צפה ב-EXIF

קריאטיב: דביר קורנברג. ביצוע שלי. יעוץ גימור: פלפלתי. תרשים יהונתן: המטה. נעשה באילוסטריטור.
אות: פילוסוף, פונטביט.

תגובות

כ"ה בתשרי תשס"ט, 15:13
בטוח שזה פורסם כאן בשביל י אלכסנדר י

שיראו את היצירה או בשביל הפרסום?

ושלא תהיה טעות, כולם בעד שיחרורו המהיר של פולארד.

כ"ז בתשרי תשס"ט, 08:00
ההיא מהחוף בקשה ממני לפרסם [צחקן] י צפורה י
בעז"ה.
כי זה יצירה! יש מאחורי זה מחשבה, רעיון וכו' לא פחות מיצירה ספרותית/שירה.

גם יצירה כזו היא יצירה, והעאלתי אחת כזו בעבר
( /Mosaic/Read/10590 )
כ"ה בתשרי תשס"ט, 15:50
חייבים לפרסם את ההודעה, עוד ועוד. י אהובה קליין י
"אחרי המעשים נמשכים הלבבות"
כ"ו בתשרי תשס"ט, 18:46
בטח שצריך לפרסם את זה עוד ועוד כל השאלה היכן ולמה י אלכסנדר י
לפי העיקרון הזה צריך גם כל מורה לפתוח את היום בכמה מילים על פולארד ועל שליט וכל אדם שכותב מאמר יכתוב בראש הדף תאריך וסיסמא להצלתם וכן הלאה.
כ"ו בתשרי תשס"ט, 18:48
בוא לא נסחף. י יהודה ו. י

נחמד בתור כרזה, אבל "יצירה"? עד כאן.

[מזמן לא התווכחנו דרך אגב...:-)]

כ"ו בתשרי תשס"ט, 19:22
מסכימה. י בת שמש י
כ"ו בתשרי תשס"ט, 21:46
מסכים עם יהודה... י חיים ביטון י
(ותמסור לאשרק'ה ד''ש...)
כ"ז בתשרי תשס"ט, 01:43
למה ;זה לא יצירה? י ההיא מהחוף י

זה נראה לכם פשוט, אבל אם הייתם צריכים להכין כזה דבר הייתם מרגישים את הקושי. הייתם יושבים על זה כמה שעות טובות במקרה הטוב.

ועכשיו כמה דברים:

קודם כל זה שאין רקע זה מעולה, כבר אמרתי. זה מבליט את הרעיון ולא מורח אותו עם איזה פטרן או משו כזה.

את הסמל של בנ"ע צריך  להוריד טיפה שיהיה בקו עם הסמל של אריאל, את הבס"ד להוריד טיפה שיתיישר על המל של השורה הראשונה. (הועד...)

כדאי לעבוד או אפשר היה לעבוד עוד על יישור הטקסטים, זה נראה כאילו הכל ברדק גדול. ימינה, שמאלה, שורה פה ושורה שם. צריך שיהיה סדר מסויים. ושיהיה גריד אחיד משמאל ומימין שיתן סדר לטקסטים.

את המלבן השחור צריך להזיז קצת שמאלה שהרווח מהקצה יהיה  שווה בשני הצדדים.

ולא הבנתי למה ה"יציאה לפעילות ברחובות ראשל"צ" מודגש..  זה שייך לשורה הקודמת או לא או לאן זה שייך בכלל?

בגדול זה  מעולה, מקסים ועבודה יפה נעשתה גם עם הפנים של פולארד עצמו.

יישר כח גדול!

ובהצלחה רבה!

כ"ז בתשרי תשס"ט, 08:40
נו, באמת י יהודה ו. י
כ"ז בתשרי תשס"ט, 08:44
[התפלק לי] י יהודה ו. י
הקריטריון שלך ליצירה זה כמה זמן עובדים על זה? את יודעת כמה זמן לוקח לסדר את הבית שלי? - וזו עדיין לא יצירה. באמת שזמן הוא לא קריטריון, לפחות לא קריטריון מוחלט. וכמו שלא הייתי מעלה את התוכן של הכרזה הזו בתור יציר4ה מילולית, ככה אני חושב שאין שום סיבה להעלות אותה כיצירה ויזואלית.
את מבינה, אני לא מבין יותר מדי בעיבוד מחשב. הדבר היחיד שאמור לעניין אותי ושגם מעניין אותי בפועל זה מה אני רואה מול העיניים, ומה שאני רואה זה טקסט, שחלק ממנו נמצא מעל איזה כתם שחור ואחר מעל רקע של תמונה, ואני בטח לא רואה פה יצירה.

[ודרך אגב, נראה לי קצת מצחיק לכתוב "בתכנית" ולשים שם דבר אחד.]
כ"ז בתשרי תשס"ט, 09:32
לא מסכים בכלל. [צחקן] י צפורה י
בעז"ה.

לסדר את הבית בדרך מסוימת (ולצלם, ולשלוח לתולעת) - אם יש בזה משו מעניין זה יצירה...

:-)

וזה שאתה לא מבין, לא אומר שאחרים לא מבינים. יש כאן אומנות שניתן להגיב עליה (כרזה, שמעת פעם? ראית?).

יצחק
כ"ז בתשרי תשס"ט, 10:28
בהחלט יצירה! י פינגווין י    הודעה אחרונה
מי שלא חושב שזה יצירה- שינסה פעם לעשות דבר כזה בפוטושופ/ אילוסטריטור- ואז נראה אותו אומר שזה לא יצירה.
כנראה שצריך להכיר את התחום בשביל להבין את המורכבות...

ולתוכן: הדבר הראשון שקפץ לי לעיניים , הוא טעות כתיב: כותבים "לעיניכם" ולא "לעינכם", אבל זה בסדר, תרגיש בנוח, זה כבר מסורת במודעות של פולארד (לפחות ב6-7 שנים האחרונות...)

עוד דבר שאולי כדאי היה לחשוב עליו, השתמשת באותו פונט בכל המודעה. אולי כדאי להוסיף עוד פונט משנה. (אבל לא יותר מעוד אחד)

אולי כדאי להוסיף מיסגור שיתחם את המודעה.

סך הכל יפה. יישר כח!