לק''י.
גם אם קשה
רק תנסי לא להתפתות
ליפול.
כי אני אהיה שם להחזיק בך
אך לא אוכל,
ממני נעלם
אותו הכח.
גם אם קשה
רק תנסי שלא להתפתות
לשבור.
כי אני אהיה שם, לעצור
בעדך.
אך לא אוכל,
אני יודעת
שאם תתחילי לשבור-
על הדרך, תרסקי
גם אותי.
[אני לא מספיק חזקה,
לא מסוגלת לאהוב. אותך.
אולי אין לי לב לשתי אהבות.]
-------
נערך.
תגובות
הרעיון שלו טוב ובשיר עצמו יש גרעין טוב,אבל לדעתי הוא קצת מסורבל תנסי להפוך אותו לזורם יותר.
הסוגריים בסוף מוסיפות המון!
בהצלחה בהמשך!
נחמד לדעת שהרעיון שלי לגבי תפקידה של הפסיחה עובר הלאה. לגבי הפסיחה השנייה שהערת עליה,
אני תוהה אם עיקר הבעיה לא מתחיל בש' שם.
|מהרהר|
אך לא אוכל, מפני
שאני יודעת
~~~
הרהור נוסף, אותיות שיוך וחיבור כמו שין וְ וא"ו.
מעניין אם אפשר לדלל עוד אחת בשיר.
~~~
בבית האחרון, למה פסיק בשורה הראשונה?.
הוא משפט בפני עצמו ויכול לשמש כמהלך בפני עצמו.
~~~
אני מניח שהנקודה באמצע משפט בשורה השנייה בבית האחרון, היא להגיד את שתי[?, אמרתי שזה ירד במיקוד?] הדברים כלא תלויים אחד בשני או דווקא להדגיש דווקא את ההתיחסות אל הנמען. הנקודה שם היא דרך מאוד בולטת וצורמת לעין.
~~~
האולי מפריע לי שם, ופעם מישהו ניסח את זה טוב.
אני רק תוהה עם זה יעבור כאן בטוב ובכלל נכון לשיר הזה.
בנתיים אשאיר את ההערה הזו בסוגריים.
~~~~
אגב, למה הבית האחרון בסוגריים וגם נטוי לצד,
זו אותה נמענת לא? אם זה השורה התחתונה של השיר,
לא עדיף להבליע את זה מחוץ לסוגריים?
_____
כמובן שאין מה להבהל מהרבה מלל, זה ניסיון לעזור ולא לקטול. ובכלל, תגובה שלי זה דבר נדיר באופן כללי.
[אם היא מהווה רווח או לא, זה כבר פתח לדיון אחר]
וזה כואב....
אני מסכימה עם ההערות שנאמרו פה, אבל גם אם תשאירי את השיר ככה הוא טוב, ונוגע.
בקשר למילה "מפני"-אני הייתי מוותרת עליה לגמרי, וגם על ה-ש'.
(כך:
אך לא אוכל.
ממני נעלם
אותו הכוח.)
בהצלחה בהמשך..:]
אבל עוד הערונת קטנטונת..
כי אני אהיה שם, לעצור
בעדך.
עדיף אולי:
כי אני אהיה שם,
לעצור בעדך.
[קטלנו אותך..חחח.. אבל ככה זה כששיר טוב באמת-מפריע כל דבר קטן..]
בהצלחה!!
וחלק לא התאים לי לכוונות בשיר עצמו.
שתהיה שנה טובה, שנת עשיה כתיבה ואהבה.
תודה לכולכם על ההערות, וההארות
זה נותן הרגשה טובה שיש יחס לשיר עצמו כשיר, מעבר ל "מעולה" "וואו, יפה מאוד" וכדו'..
תודה.