ביום ראשון בשבת נסעתי עם מכר שאינו שומר תורה ומצוות.
במהלך שיחתנו אמר
"שמעתי יש לכם צום היום
או משהו כזה,
לא?"
נחמצתי.
לכם.. לכם ולא לו..
איזו החמצה.
למה, אח? מתי אבדת ושגית
ואיפה היינו כשזה קרה לך, אח אהוב,
תינוק שנשבה.
ולפי שהוציא את עצמו מהכלל..
לו היה שם לא היה נגאל?!
על כפיי הייתי נושאת את אחַיי
התמים, התועים
ואולי צריכה אני לשאת
אותם עכשיו
תהא שנת עם אחד
תגובות
ובכל זאת, הכתיבה חביבה מאוד,
גולש לקראת הסוף למשלב גבוה משהו, מעניין.
פיסוק לקראת השורות האחרונות יעזור ואולי אפילו הדגשה של האותיות הראשונות בשורה האחרונה [זה ע"מ ליצור תשע"א?]
חוץ מזה בסדר :).
בהצלחה.
כאן אני יכולה להגיד שזה ממש לא נכתב מרחמים על מי שלא מאמין בדת, כדבריך. אני מאוד מאוד מעריכה את מי שחי באמונה שלו, גם כשזו לא האמונה שלי. את טועה מאוד בהערכה שלך- יש הרבה מאוד אנשים, ואני מכניסה עצמי ביניהם, שממש לא "מסתתרים מאחורי הדת ולא חווים באופיים האמיתי"- בדיוק ההיפך. היהדות בעיניי היא לא דת, היא חיים אמיתיים. את צודקת שמהשיר נשקף שכולם צריכים להיות "דתיים". אבל זה הרבה יותר עמוק מזה- בעיניי המקור של כולנו זה להיות יהודיים, באחדות, בלי- הוא ככה אז אני שונא אותו, אלא שכולנו נחזור למקור שלנו ונהיה מאוחדים. זה שאני מאמינה שהדרך בה אני הולכת היא הדרך הנכונה של העם זו אמונתי האישית ועל כך אני ארחיב אם תזדהי באיזה שהוא כינוי באתר.
ואת עצם העובדה שהמילים גבוהות אבל לא ערטילאיות. הרבה הצלחה!