למות או

פורסם בתאריך ג' בסיוון תשע"א, 5.6.2011

בעיניים טרוטות,

רגליי במדבר.

והמארש מנגן מלחמה שבחוץ,

עת קולי רועם על ההר:

 

הילחם, היה לגבר!

הד עמום.

היה אתה, תחילה, להר.

 

וקולי אז נראה, ובצעקה הוא מבטיח:

אמות, בחיי, אמות

או אכבוש את ההר.

וההד צוחק לו בלאט.

כבוש עצמך, תחילה, כבוש עצמך.

תגובות

ד' בסיוון תשע"א, 11:19
מקסים!! י בקטנה י
אוי זה מדהים, פשוט יפה!
ד' בסיוון תשע"א, 18:15
יא! כמה יפה! י הדרולה!! י
הלוואי שהייתי מצליחה להוציא מעצמי כ"כ הרבה, בכ"כ מעט מילים, ושזה יצא כ"כ מדהים.
מ ד ה י ם.
פשוט נהנתי
ד' בסיוון תשע"א, 19:36
הרעיון עמוק... י מושמושית י
ד' בסיוון תשע"א, 19:46
נדמה לי- י שירת הנפש י
שיש המשך לכותרת, הלא כן?

כתבת בבית האחרון:"קולי אז נראה" קול אמור להשמע, לא להיראות ,ובמיוחד שלאחר מכן כתבת שההד נשמע,[כביכול] אז גם הקול חייב להשמע.

וואו.הסוף עשה את השיר.
:)

נהנתי.תודה.

שירה.




ז' בסיוון תשע"א, 11:02
יש בזה משהו כובש י חנן.לב י

רציתי לשאול, מה אומר "והמארש מנגן מלחמה שבחוץ"?
ח' בסיוון תשע"א, 15:21
מה, להסביר את השיר? י גדול וקטן י
ח' בסיוון תשע"א, 15:24
קפץ י גדול וקטן י
אבל זה הורס הכל!
כמה רמזים:
*מארש זה שיר-של-מצעדים-צבאיים.
*יש פה רמיזות למתן תורה
*"למות או לכבוש את ההר". המנון בית"ר, אלא מה?!

^^^אמרתי שיהיו רק רמזים^^^

אסף.
ח' בסיוון תשע"א, 16:20
כבר כמה ימים, י ממעמקים. י    הודעה אחרונה
שפותחת תגובה וסוגרת ולא מוצאת איך להגיב.

הניגודיות הזו בין הקודש לחול בהתחלה הבהילה אותי קצת, ואז שניה השתחררתי ונתתי למילים להתערבל אצלי וזה היה כ"כ כ"כ מדוייק.

הניגודים האלה בין חול לקודש הם הכי קדושים שיש, לקדש את החומר.. אתה מדוייק בזה.

לא הבנתי כ"כ את המשמעות של הפיסוק בכל מיני מקומות בשיר, אשמח אם תסביר.

יישר כוח ענק. שבת שלום.